ესთეტიკის კათედრა

ესთეტიკის კათედრის 2014-2015 წლის მეორე სემესტრის და წლიური ანგარიში
https://drive.google.com/open?id=0B1D03eNgWDz1dVpOdkVhdVZKTjA
ესთეტიკის კათედრის 2014-2015 წლის პირველი სემესტრის ანგარიში
https://drive.google.com/open?id=0B1D03eNgWDz1OUVuMjQxRlI3LTQ&authuser=0

ესთეტიკის კათედრის კვირეული: 24.11.-28.11.2014


ესთეტიკის კათედრის კვირეულის პროგრამა
(24.11-28.11)

24.11 კედლის გაზეთების და გამოყენებითი ხელოვნების ნიმუშების გამოფენა
შეჯიბრება ფრენბურთში მასწავლებლების ნაკრები  ხვდება მოსწავლეთა ნაკრებს
25.11 ღია ინტეგრირებული გაკვეთილი (მუსიკა, ხატვა, ისტ) ნანა მენთეშაშვილი, ნათია რაზმაზიშვილი, ელიზა ბაგალიშვილი.
26.11 სპექტაკლი: „შემოდგომის ბაღის ამბავი“ მე–2 ქართული კლასი, ნანა მენთეშაშვილი
27.11 ღონისძიება: „მოგზაურობა ძველ ცივილიზაციებში“–(„ორფეოსი“ და „აიდა“)
28.11 სოფო ნოზაძის პერსონალური გამოფენა
კაფე-საღამო- მღერიან პედაგოგები (თვითოეული კათედრა  ამზადებს თავის მაგიდას, ერთ გამორჩეულ  სადღეგრძელოს, ერთ მხატვრულ ნომერს(ლექსი, ცეკვა, სიმღერა, კარაოკე და ა.შ)
კათედრის საპატიო წევრების არჩევა–დაჯილდოვება
29.11 ექსკურსია ძველი თბილისის რამოდენიმე მუზეუმში და  დღის ბოლოს მაჭახელას ხინკალზე.






24.11.2014-ინტეგრირებული ღია გაკვეთილი :ისტ, მუსიკა,ხელოვნება მე-6 კლასი


 26.11.2014 ღონისძიება მე-2 ქართულ კლასში



 27.11.2014 ღონისძიება "ორფეოსი"

 28.11.2014.კვირეულის ფინალი: "მღერიან და ხუმრობენ პედაგოგები"


ესთეტიკა (ბერძნ. aisthētigos გრძნობა, შეგრძნება) — ფილოსოფიის დარგი, რომელიც არკვევს ხელოვნებისა და მშვენიერების ბუნებას, ღირებულებასა და საზრისს. ესთეტიკა ცალკე ფილოსოფიურ დისციპლინად ჩამოაყალიბა გერმანელმა ფილოსოფოსმა . ბაუმგარტენმა XVIII საუკუნეში, მანვე დაარქვა მას ეს სახელი

დ   ე   ბ   უ   ლ   ე   ბ   ა



 

შენ აქ მასპინძელი ხარ და არა სტუმარი, გაუფრთხილდი მშობლიური სკოლის ღირსებას!”




ესთეტიკური ციკლის საგანთა სწავლება ემსახურება მოსწავლეთა ესთეტიკური კულტურის ჩამოყალიბებას და ზნეობრივ აღზრდას.


სკოლა:

 სსიპ რუსთავის  № 12 საჯარო სკოლა


კათედრის თავჯდომარე:

ელიზა ბაგალიშვილი

ტელ:
599 409 528; 555 14 88 32
E-mail :
Elzabagalishvili@gmail.com
სამუშაო გამოცდილება: 33წელი


კათედრა აერთიანებს ხელოვნების,მსოფლიო კულტურის, მუსიკის ,ინფორმაციულ -საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების, ცეკვის, საგზაო ნიშნების  და სპორტის პედაგოგებს.

2014–2015 სასწავლო წელი
q. rusTavis #12 sajaro skolis
esTetikuri aRzrdis kaTedris debuleba

 I Tavi. zogadi debuleba
1.1 kaTedra Tavis saqmianobas warmarTavs zogadi ganaTlebis Sesaxeb kanonis, zogadi ganaTlebis erovnuli miznebis, erovnuli saswavlo gegmis, s.s.i.p q. rusTavis#12 skolis wesdebis, skolis “kodeqsis”, Sinaganawesisa da am debulebis Sesabamisad.
1.2 moqmedebis areali
s.s.i.p q q. rusTavis#12  skolaSi mimdinare saganmanaTleblo procesebi.
II Tavi. kaTedris debulebis damtkiceba
2.1. kaTedris debulebas SeimuSaveben kaTedris wevrebi TavmjdomaresTan erTad, mtkicdeba pedagogiur sabWos sxdomaze xmis umravlesobiT da amowmebs direqtori
2.2 aRniSnuli debuleba ZalaSi Sedis pedagogiuri sabWos sxdomaze damtkicebisTanave.

III Tavi. kaTedris miznebi da amocanebi
3.1. kaTedris misia:
esTetikuri aRzrdis kaTedra zrunavs aumaRlos mozardebs swavleba/swavlis motivacia, daamkvidros moswavleebSi jansaRi cxovrebis wesi, ganuviTaros sakuTari qveynis kulturis pativiscema da Camouyalibos maT SemoqmedebiTi azrovneba.
3.2. konkretuli miznebi da amocanebi:
Ø  საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირება;
Ø  saxelmZRvaneloebis efeqturad SerCeva;
Ø   კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება, წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება;
Ø  სხვა კათედრებთან კოორდინირებული მუშაობა (მაგ., ისტორიასა და ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საერთო თემატიკის შეთანხმება, ექსკურსიებზე საერთო დავალებების მოფიქრება და სხვ.);
Ø   pedagogTa profesiuli ganviTareba, leqcia-seminarebis, Ria magidebis, konferenciebis, mrgvali magidebis, შემეცნებითი ექსკურსიების da sxva RonisZiebebis organizeba;
Ø kvleviTi saqmianobis efeqturad dagegmva da ganxorcieleba;
Ø pedagogTa saqmianobis monitoringi da Sefaseba;
Ø pedagogTa Soris urTierTanamSromlobis xelSewyoba, Sida da gare partnioruli urTierTobebis ganviTareba.
Ø klasgareSe RonisZiebebis dagegmva da organizeba moswavleTa motivaciis asamaRleblad;
Ø   შემაჯამებელი დავალებების ამსახველი დოკუმენტაციის, მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისა და გაცდენების ანალიზი.


IV Tavi. kaTedris wevroba
4.1 wevroba:
a) esTetikuri aRzrdis kaTedra aerTianebs sagnis (musika, ist-i, მსოფლიო kultura, xelovneba, cekva, sporti, sagzao niSnebi) yvela pedagogs. isini Tanasworobis safuZvelze monawileoben kaTedris sxdomebze.  
4.2 kaTedris wevrebis ufleba-movaleobebi
kaTedris wevrs ufleba aqvs:
a) airCios an arCeul iqnes kaTedris Tavmjdomared;
b) kaTedris sxdomaze gadawyvetilebebis miRebisas isargeblos erTi xmis uflebiT;
g) iniciativebiT Sevides sxdomaze da ganxilvaze daayenos misTvis saintereso sakiTxi;
d) monawileoba miiRos kaTedris strategiuli gegmis SemuSavebaSi;
4.3 kaTedris wevri movalea:
a) daeswros kaTedris sxdomebs (Tu ar arsebobs gacdenis obieqturi mizezi);
b) monawileoba miiRos saxelmZRvaneloebis SerCevaSi;
g) izrunos kaTedris efeqturad funqcionirebisaTvis da jerovnad Seasrulos sxdomaze miRebuli gadawyvetilebebi;
d) izrunos sakuTari da kaTedris wevrebis profesiul ganviTarebaze;
g) gaweuli saqmianobis Sesaxeb semestrSi erTxel waradginos angariSi kaTedris TavmjdomaresTan.
V Tavi. kaTedris Tavmjdomare
5.1. Tavmjdomaris arCevis wesi:
a) kaTedris Tavmjdomares erTi wlis vadiT irCeven kaTedris wevrebi saswavlo wlis dasawyisSi faruli kenWisyriT, xmaTa umravlesobiT;
g) kaTedris Tavmjdomare SeiZleba airCes zedized sami saarCevno vadiT;
d) kandidatebi saxeldebian TviTon an kaTedris wevrTa mier;
e) kandidati valdebulia kaTedris wevrebs warudginos programa;
v) kandidatebis programis ganxilva da kenWisyra xdeba erT dRes;
5.2. kaTedris Tavmjdomaris funqcia-movaleobebi:
a) uzrunvelyofs kaTedris sxdomebis organizebas;
b) uZRveba kaTedris sxdomebs da xelmoweriT amtkicebs sxdomis oqmebs;
g) kaTedris wevrebTan erTad uzrunvelyofs wlis strategiuli gegmis momzadebas da waradgens administraciaSi dasamtkiceblad;
d) semestrSi erTxel amzadebs angariSebs gaweuli saqmianobis Sesaxeb, pedagogiur sabWos sxdomaze warsadgenad;
e) kaTedris mimdinare saqmianobis Sesaxeb informacias awvdis nebismier dainteresebul pirs;
v) uzrunvelyofs kaTedris strategiuli gegmis Sesrulebas da gaweuli saqmianobis monitorings;
z) koordinirebas uwevs kaTedris muSaobas, kaTedris wevrebs Soris uzrunvelyofs funqciebis efeqturad ganawilebas da pedagogTa ganviTarebisaTvis sxvadasxva RonisZiebis (leqcia, seminarebi, samodelo gakveTilebi, konferenciebis da sxva) Catarebas;
T) warudgens winadadebebsa da rekomendaciebs (pedagogTa reitingis, waxalisebis meqanizmebis, eqspertTa mowvevis, treningebisa da sxva RonisZiebaTa Sesaxeb) skolis administraciasa da pedagogiur sabWos;
i) Tu kaTedraze gaerTianebulia xuT wevrze meti, kaTedris Tavmjdomare irCevs da niSnavs moadgiles


VI. Tavi. kaTedris sxdoma

6.1 gadawyvetilebebi:

kaTedra uflebamosilia miiRos gadawyvetileba Tu:
a) kaTedris sxdomas eswreba kaTedris saerTo wevrTa 2/3.
b) kaTedris sxdoma gadawyvetilebebs iRebs damswreTa xmebis umravlesobiT;
g) xmebis Tanabari raodenobiT gayofis SemTxvevaSi kaTedris Tavmjdomaris xma aris gadamwyveti;
6.2 sxdomis Catareba
a) moadgile uflebamosilia Tavmjdomaris aryofnis SemTxvevaSi ganaxorcielos Tavmjdomaris uflebamosileba(moiwvios sxdoma, waruZRves mas da a.S,)
b) Tu kaTedraze gaerTianebulia xuTi an naklebi wevri kaTedris Tavmjdomaris moadgile ar airCeva.
g) kaTedra ikribeba weliwadSi minimum oTxjer mainc;
d) riggareSe kaTedris sxdoma Catardeba saWiroebis SemTxvevaSi kaTedris Tavmjdomaris an kaTedris wevrebis 1/3- is moTxovniT;
e) kaTedris riggareSe sxdomis Sesaxeb, wevrebi gafrTxilebuli unda iyvnen sami samuSao dRiT adre mainc, gansaxilveli sakiTxebis miTiTebiT;
VII Tavi. cvlileba-damatebebi debulebaSi
7.1 cvlilebebs SeimuSavebs kaTedris Tamjdomare wevrebTan erTad waradgens dasamtkiceblad pedagogiuri sabWos sxdomaze pedagogiur sabWos sxdomaze xmis umravlesobiT მტკიცდება  da amowmebs direqtori.








q. rusTavis #12 sajaro skolis
esTetikuri aRzrdis kaTedris debuleba


damtkicebulia:                                     /მ.ბულია /    



TariRi:  
                                                    (beWdis adgili)













ესთეტიკური აღზრდის კათედრის სამუშაო გეგმა

2014–2015 სასწავლო წელი


     კათედრის მასწავლებელთა მოვალეობანი
1.კათედრის თითოეული წევრი ხელს უნდა უწყობდეს კათედრის მუშაობის მიზნებისა და ამოცანების შესრულებას;
2.
აქტიურ მონაწილეობას იღებდეს კათედრის მუშაობაში;
3.
ზრუნავდეს კათედრის ავტორიტეტის დაცვისა და ამაღლებისათვის;
4.
ზრუნავდეს კათედრის წევრთა მოტივაციის გაზრდისათვის;

კათედრის სხდომების განრიგი და მათზე განსახილველი საკითხები
დაგეგმილია 5 სხდომის ჩატარება
 I სხდომა (16–21 სექტემბერი)

·                     კათედრის თავმჯდომარის არჩევა
·                     კათედრის სამუშაო გეგმის განხილვა
·                     სახელმძღვანელოების არჩევა
·                     შეფასების კომპონენტებისა და მათი სახეების დადგენა
·                     სასწავლო პროცესის დროს გამოსაყენებელი სასარგებლო რესურსების შერჩევა
II სხდომა (25 ოქტ–15 ნოემბ)

·                     ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილებისთვის განრიგის შემუშავება.
·                     ახალი მეთოდების განხილვაგაზიარება.
·                     სასწავლო პროცესის დროს წამოჭრილი პრობლემების გადაჭრის გზების მოძიება
IIIსხდომა (18ნოემ. –24 დეკ).

·                      I სემესტრის სასწავლო პროცესის ანალიზი
·                     ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილების ანალიზი,
·                     საგნის სწავლებაში არსებული პრობლემების  კვლევა და გადაჭრის გზების ძიება
·                     II სემესტრის გეგმის განხილვა და საჭიროების შემთხვევაში ცვლილებების შეტანა

II სემესტრი
IV სხდომა (28–31 იანვ)
·                     სიახლეების გაცნობაგაზიარება
·                     ურთიერთდასწრების განრიგის შემუავება გამოცდილების გაზიარების მიზნით.
·                     ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილებისთვის განრიგის შემუშავება.
·                     სასწავლო პროცესის დროს წამოჭრილი პრობლემების გადაჭრის გზების მოძიება
·                     ახალი მეთოდების განხილვაგაზიარება.
სხდომა(10–15 ივნ)
·                     II სემესტრის სასწავლო პროცესის ანალიზი
·                     ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილების ანალიზი, საგნის სწავლებაში არსებული პრობლემების  კვლევა და გადაჭრის გზების ძიება
·                     საუკეთესო მოსწავლის გამოვლენა
·                     საუკეთესო მასწავლებლის გამოვლენა და მისი გამოცდილების გაზიარება
·                     შემდეგი წლის სამუშაო მიზნებისა და გზების დასახვა

2014-2015 სასწავლო წელი
დაგეგმილი ღია გაკვეთილები და ღონისძიებები:

#
ღონისძიებები
შესრულების დრო
პასუხისმგებელი
1
ახალი სასწავლო წლის საზეიმო დაწყება.
სექტემბერი
კათედრა

2
მასწავლებლის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
ოქტომბერი
კათედრა

3
ღია გაკვეთილი ისტ–ში
ნოემბერი
ელიზა ბაგალიშვილი
4
საშემოდგომო ზეიმი
ნოემბერი
ემა ზურაბაშვილი, ნათია რაზმაზიშვილი,  ჟანა ჩერეპენიკოვა, დავით ცინცარაშვილი
5
ღონისძიება მუსიკა, ხელოვნება, ისტ–ი, სპორტი
„ორფეოსი“
ნოემბერი
ნანა მენთეშაშვილი, ნათია რაზმაზიშვილი, ელიზა ბაგალიშვილი, დავით ცინცარაშვილი
6
შემეცნებითი (ინტეგრირებული)ექსკურსია(ხელოვნების, მუსიკალური საკრავების, ეთნოგრაფიული მუზეუმები, ტექნოლოგიების გამოფენა)
ნოემბერი
კათედრა
6
საშობაო ღონისძიება
დეკემბერი
ნანა მენთეშაშვილი
7
საახალწლოდ სკოლის გაფორმება
დეკემბერი
კათედრის წევრები
8
საგაზაფხულო ღონისძიება მიძღვნილი ქალებისადმი, დედებისადმი
მარტი
ნანა მენთეშაშვილი
9
საგაზაფხულო გამოფენა
მარტი
ხელოვნების მასწავლებლები
10
საგაზაფხულო –სპორტული ფესტივალი
აპრილი–მაისი
სპორტის, ცეკვის  მასწავლებლები
11
ერთობლივი სვლა ოპერისა და ბალეტის თეატრში
აპრილი
ნანა მენთეშაშვილი
12
გასართობი ღონისძიება პედაგოგებისთვის
მაისი
მუსიკის და ცეკვის პედაგოგები
                   კათედრის სამოქმედო გეგმა 
2014-2015 სასწავლო წელი
კათედრაზე განსახილველი საკითხები და შესასრულებელი სამუშაოები

1.კათედრის თავმჯდომარის  არჩევა;
2.კათედრის წლიური გეგმის შედგენა;
3.ეროვნული სასწავლო გეგმის განხილვა;
4.სახელმძღვანელოების შერჩევა;
5.ღია გაკვეთილების მომზადება;
6.მონაწილეობის მიღება სხვადასხვაკონფერენციებში, კონკურსებსა და ღონიძიებებში;
7.ესთეტიკის კვირეულის მოწყობა;
8.შემეცნებითი ექსკურსიების მოწყობა;
9.მონაწილეობა პროექტებში;კონფერენციებში, კონკურსებში;
10.გამოფენების მოწყობა;
 
11. შიდა სასკოლო ტურნირი ჩატარება სპორტის სხვადასხვა სახეობებში და შესაბამისად გამარჯვებული წახალისებ სხვადასხვა პრიზებითა და სიგელებით;  საუკეთესო მოთამაშის გამოვლენა. 
12..მხიარულ სტარტებში მონაწილეობა;
13.მოსწავლეთ ნამუშევრების პრეზენტაცია;


წლიური შემაჯამებელი სამუშაოების რაოდენობა;
შემაჯამებელი წერების  რაოდენობა საგნების  და  კლასების  მიხედვით  ეროვნულ  სასწავლო  გეგმაში მოცემულ  მინიმალურ  ზღვარს  არ  აღემატება.
შემაჯამებელი  სამუშაოების  შესრულების  ფორმა  :პრეზენტაცია, პრაქტიკული სამუშაო  ტესტირება, პროექტი.
შეფასების  კრიტერიუმი  ყველა  სამუშაოს  თან  დაერთვება.


სასწავლო მასალარესურსები   საგნების  მიხედვით
                სახვითი  და  გამოყენებითი  ხელოვნება.
ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  კლ.––   . კლდიაშვილი, .ღაღანიძე, .ჯაყელი.
დამხმარე  სახელმძღვანელო:  ტომეული  რა  არის  რა, სიმბოლოთა  ილუსტრირებული  ენციკლოპედია, ქართული  ფერწერა, ქართული  ხელოვნების  ისტორია, ფრესკები, იაკობ  ნიკოლაძე, საუბარი  ხელოვნებაზე.
ინტერნეტ  გვერდი: Google,  youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი, მარკერები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ფერადი ქაღალდები, თაბახის  ფურცლები,ფერადი  ცარცი, ფერადი  ფანქრები, საშლელი,
გვესაჭიროება:  სხვადასხვა  მხატვრების ილუსტრირებული წიგნებიცნობილი  მხატვრების  ბიოგრაფიები.

                           ხელოვნება:
ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  კლ.–– მაჭარაშვილი „მერიდიანი“, 2011
დამხმარე  სახელმძღვანელო:  .
ინტერნეტ  გვერდი: Google,  youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი, მარკერები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ფერადი ქაღალდები, თაბახის  ფურცლები,ფერადი  ცარცი, ფერადი  ფანქრები, საშლელი,
გვესაჭიროება:  სხვადასხვა  მხატვრების ილუსტრირებული წიგნებიცნობილი  მხატვრების  ბიოგრაფიები.
                                მუსიკა.
ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  კლ. – –.ჩიკვაიძე.
დამხმარე  სახელმძღვანელო:   პავლე  ხუჭუა  „მუსიკის  სამყარო
აუდიო კასეტები: ბასტი  ბუბუ, მუსიკა  და ბავშვები.
დივიდი დისკები; ქართული ხალხური სიმღერები, მსოფ.კლასიკური ნაწარმოები
ინტერნეტ  გვერდი:  www. Google.  www. Mus. Ge.  www. youtobe
რესურსები: ფორტეპიანო, სინთეზატორი, კომპიუტერი, მუსიკალური  ცენტრი, მუსიკალური  ცენტრი, გიტარა,–საჭიროების  შემთხვევაში,აუდიო კასეტები, DVD დისკები
                                 სპორტი
რესურსები:  კალათბურთის  ბურთები,ფრენბურთის  ბურთებიფეხბურთის  ბურთები,ფრენბურთის  ბადე, კალათბურთის  ბადეები, წამმზომი,   სახტუნაო  თოკები, ტანვარჟიშული  სავარჯიშო  ჯოხები, საზომი  ლენტა, გურზები.
საგანმანათლებლო რესურსები
საგანმანათლებლო რესურსების მართვა


ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები–ისტ

ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  კლ. ნ.ჯამასპიშვილი
დამხმარე  სახელმძღვანელო:   ჯ. გოჯიაშვილი, რაზმაძე
ინტერნეტ  გვერდი:  Google. Youtube, Gmail.com, Blogger.com , სხვადასხვა საძიებო სისტემები
რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, Flesh დისკები,ფოტოაპარატი, მობილური, პრინტერი, სკანერი
მსოფლიო კულტურა
ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  qeTevan kakitelaSvili, giorgi niJaraZe, nino Ciqovani, irakli CxaiZe, maia qvriviSvili, ivane wereTeli
ინტერნეტ  გვერდი:  Google. Youtube, Gmail.com, Blogger.com , სხვადასხვა საძიებო სისტემები
რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, Flesh დისკები,ფოტოაპარატი, მობილური, პრინტერი, სკანერი
ცეკვა
ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  კლ.––  
დამხმარე  სახელმძღვანელო:  
ინტერნეტ  გვერდი: Google,  youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
გვესაჭიროება:  

საგზაო ნიშნები
          ძირითადი  საგანი:  ++ და  \++  კლ.––  
დამხმარე  სახელმძღვანელო:  
ინტერნეტ  გვერდი: Google,  youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
გვესაჭიროება:  

საგანმანათლებლო რესურსები
საგანმანათლებლო რესურსების მართვა
1.                   სასწავლო პროცესში აუცილებელია მრავალფეროვანი საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენება  როგორც მასწავლებლებისათვის, ასევე მოსწავლეებისათვის.
2.                  სკოლაში უზრუნველოფილია არსებული საგანმანათლებლო რესურსების (ბიბლიოთეკა, კომპიუტერული ლაბორატორია და სხვ.) ხელმისაწვდომობა მოსწავლეებისა და მასწავლებლებისათვის.
3.                  სკოლამ შეიმუშავა და მოსწავლეებს გააცნოს სკოლაში არსებული სხვადასხვა საგანმანათლებლო რესურსით სარგებლობის წესები და ინსტრუქციები.
4. საგანმანათლებლო რესურსების ტიპები , . დამხმარე ლიტერატურა; საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსები;სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოები (რუკები, პლაკატები, მოდელები და სხვ.);ბიბლიოთეკა, თეატრი, მუზეუმი, ისტორიული ძეგლები, ბუნებრივი გარემო და სხვ. საგნებისა და საფეხურების მიხედვით, შესულია სკოლის სასწავლო გეგმის საგნობრივი კათედრების ნაწილში


                                       სახელმძღვანელოები

1.                   სახელმძღვანელოები არჩეულია კათედრების მიერ
2.                  მიმდინარე სასწავლო წელს I–VI კლასებში  გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოები  მოქმედებს არჩევიდან მინიმუმ 6 წლის განმავლობაში,
3.                  თითოეული კლასის ყველა პარალელში  ისწავლება ერთი და იმავე სახელმძღვანელოთი.
4.                  მასწავლებელს უფლება აქვს, სწავლებისას მხოლოდ დამხმარე/დამატებითი მასალის სახით, გამოიყენოს ნებისმიერი სასწავლო მასალა, რომელიც  შერჩეული და დამტკიცებულია და შეადგენს სასკოლო სასწავლო გეგმის ნაწილს. ამასთან, მასწავლებელს/სკოლას  ეკრძალება, მოსთხოვოს მოსწავლეს არაგრიფირებული სახელმძღვანელოების/სხვა სასწავლო მასალის შეძენა. 
5.                  დამხმარე სახელმძღვანელოების ჩამონათვალი მოცემულია როგორც კათედრების სამოქმედო გეგმებში, ისე ყოველი მასწავლებლის პორტფოლიოში 






ესთეტიკური ბლოკის კათედრის  2014-2015  სასწავლო  წლისშეფასების სქემები

        
  შეფასების ცხრილების (რუბრიკების) ნიმუშები
 I. საკლასო სამუშაო
1.    argumentirebuli ესე

niSani
1-2
3-5
6-7
8-10
Tezisi
ar aris Tezisi
Tezisi aris bundovani
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
Tezisis gamyareba argumentebiTa da magaliTebiT
ar aris argumentebi da magaliTebi
aris erTi an ori argumenti, magram isini ar amyareben Teziss
aris argumentebi, romlebic amyareben Teziss, magram ar aris moyvanili Sesabamisi magaliTebi
Tezisi gamoyenebulia argumentebiTa da magaliTebiT
sawinaaRmdego mosazrebis ganxilva
ar aris naxsenebi arcerTi sawinaaRmdego mosazreba
naxsenebia sawinaaRmdego mosazreba, magram ar aris axsnili igi
ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi, magram ar aris axsnili, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
amomwuravad ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi da axsnilia, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
Temis organizeba
Tema ar aris organizebuli
Tema organizebulia, magram xandaxan cildeba sakiTxs; xandaxan abzacebi ar aris gamoyofili
Temas aqvs erTmaneTisgan kargad gamijnuli Sesavali, ZiriTadi nawili da daskvna; abzacebi rogroc wesi gamoyofilia
Tema kargad aris organizebuli: Sesavali aRZravs mkiTxvelis interess, SesavalSi gadmocemulia Tezisi, aqvs ZiriTadi nawili, romelSic abzacebi kargad aris gamoyofili; aqvs daskvna, romelSic Sejamebulia Temis ZiriTad nawilSi ganxiluli argumentebi
enobrivi mxare
aris Zalian bevri gramatikuli Secdoma; winadadebebi xSirad gaumarTavia
aris gramatikuli Secdomebi; winadadebebi zogjer ar aris kargad gamarTuli
aris zogierTi gramatikuli Secdoma; punqtuacia ar aris yvelasTvis daculi
Ar gvxvdeba gramatikuli Secdomebi; winadadebebi aris kargad gamarTuli; TiTqmis ar aris punqtuaciuri Secdomebi; sityvebi kargad aris SerCeuli; ar vxvdebiT bevr Jargonsa da xatovan gamonaTqva,s

2.დისკუსიის რუბრიკა
კონკრეტულ მოსწავლეს თითოეული კრიტერიუმის გასწვრივ ენიჭება შესაბამისი ქულა, ჯამდება ყველა კრიტერიუმში მიღებული ქულები და იყოფა ექვსზე(გამოითვლება მათი საშუალო არითმეტიკული)
 (8-10 ქულა)
 (5-7 ქულა)
 (1-4 ქულა)

მოსმენა
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს

საუბარი
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება



არავერბალური კომუნიკაცია
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს


მონაწილეობა
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თმისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
მცირე ინტერესი აქვს, არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას



კოოპერაცია
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან , ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს


მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით

3.ჯგუფური მუშაობის შეფასების ცხრილი 
am SemTxvevaSi moswavleebs TiToeul kriteriumSi eniWebaT nuli an erTi qula da saboloo qulis gamosayvanad iTvleba maTi jami. Maqsimaluri jami aris aTi qula.
მოსწავლის
სახელი,
გვარი
1.
2.
3.
4.
5.
6.
yvela jgufis wevrs Seaqvs wvlili davalebebisTvis Tavis garTmevaSi
jgufis wevrebi usmenen erTmaneTs da icaven rigiTobas
gufis wevrebi mxolos sakiTxis irgvliv muSaoben
jgufis wevrebi kargad TanamSromloben (arcerTi ar warmarTavs diskusias, azris gamoxatvis Tanabari pirobebia Seqmnili)
jgufis wevrebi sagnobrivad marTebulad arTmeven Tavs davalebebs
naSromis prezentaciisas warmoaCenen namuSevris mTavar ideebs
arTmeven Tavs kritikul SekiTxvebs
prezentaciis dros icaven drois limits
saWiroebis SemTxvevaSi qmnian da iyeneben istoriul-geografiul saSualebebs
Jami

4.პრეზენტაციის რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ  კრიტერიუმში ენიჭება ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავლის
სახელი,
გვარი
საინტერესო შესავალი
კვლევების\ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
შემოქმედებითი უნარი
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
თემების გასაგებად წარმოდგენა
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
თვალსაჩინოებების გამოყენება
აუდიტორიასთან კონტაქტი
ინფორმაციის ფლობის უნარი
დროის ლიმიტის დაცვა
 ჯამი

II.საშინაო დავალება

1.რეფერატის შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მე-3 და მე-5 კრიტერიუმები ფასდება 0-2 ქულით, ხოლო ყველა დანარჩენი 0 ან 1 ქულით. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავის
სახელი,
გვარი
1.მიზანი\თეზისი - კვლევის შედეგად გამოტქმული  ძირითადი იდეა
1
2.რეფერატის ორგანიზება
1
3.შინაარსის კორექტულობა, ფაქტობრივი საიმედოობა
2
4.ენობრივი გამართულობა
1
5.კვლევა
2
6.ილუსტრაციები\თვალსაჩინოები
1
7.შეთავაზებულიმოსაზრების არგუმენტებითა და მაგალითებით გამყარება
1
8.დასკვნა
1
ჯამი
10



2.პროექტის შეფასების განზოგადებული ცხრილი (რუბრიკა)
მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა.
ელემენტარული
1 ქულა
მისაღები
2 ქულა
ოსტატური
3 ქულა

1.მიზანი
ar aris kargad gamokveTili, bundovania
xdeba erT mizanze fokusireba
kargad gamokveTili miznebi, kargad aRsaqmeli

2.ორგანიზება
sustad organizebuli, ar aris ideebs Soris logikuri jaWvi, rac abnevs mkiTxvels\msmenels
gaazrebulia Tanmimdevruloba, organizebis niSnebiT, zogi gadasvla ideebs Soris aris martii, zogi gaugebari
Kargad organizebuli formati, logikuri gadasvla erTi ideidan meoreze, organizeba zrdis proeqtis efeqturobas
3.შინაარსისკორექტულობა
gvxvdeba xSiri Seusabamo, mcdari informacia, Seyavs SecdomaSi mkiTxveli\msmeneli
ZiriTadad koreqtulia, zogierTi Seusabamo an mcdari informaciiT
mTlianad koreqtulia, faqtebi zusti da mkafio
4.ენობრივიგამართულობა
enobrivad gaumarTavi, xSiri SecdomebiT
enobrivad gamarTuli, mcire SecdomebiT
enobrivad gamarTulia, daculia punqtuaciis niSnebi

5.კვლევა
kvleva araefeqturadaa dagegmili, gamoyenebuli wyaro ar aris sando, analizi zedapirulia
kvleva dagegmilia, magram jgufis potenciali mTlianad ar aris gamoyenebuli, SezRuduli raodenobis wyaroebia gamoyenebuli, analizi misaRebia
kvleva swored aris dagegmili, gamoyenebulia araerTi wyaro (avtoritetuli kvlevebi da mopovebuli masalebi savele kvlevidan) da analizi siRrmiseulia

6.თვალსაჩინოებები
TvalsaCinoebebi xSirad SinaarsTan Seusabamoa, an ar aris jgufis mier Seqmnili
TvalsaCinoebebis kavSiri SinaarsTan aris, magram erTferovania, gamoiyeneba moZiebuli da jgufis mier Seqmnili
mravalferovani, Sinaarsis Sesatyvisi, akuratulad Sesrulebuli

7.შემოქმედებითობა
mcire SemoqmedebiTi energiis danaxarji jgufis mxridan
Zogjer Cans jgufis originaluri azrebi da exmareba proeqtis ukeT warmoCenaSi
Cans jgufis originaloba, siaxle da Taviseburi xedva, rac proeqts sainteresos xdis
8.კავშირები საგნებთან
ar Cans jgufis kompetencia sagnebSi, gvxvdeba faqtebis uzusto interpretireba
aris mosazrebebis kavSiri erT an or sagnidan miRebul codnasTan
xdeba mTavari mosazrebebis dakavSireba sxvadasxva sagnebidan miRebul codnasTan, rac miuTiTebs mravali mimarTulebiT jgufis kompetenturobaze

9.დასკვნები
ar aris Camoyalibebuli daskvnebi
daskvnebi Camoyalibebulia kvlevis adekvaturad, magram ar aris mkafio
daskvnebiSi aris siaxle, logikuri kavSiria kvlevasTan da Camoyalibebulia mkafiod

10.პრეზენტაცია
efeqturad ar aris warmoCenili proeqtis arsi, uWirs azris Camoyalibeb da pasuxebis gacema, ar aris miznobrivad gamoyenebuli TvalsaCinoebebi
bundovnad Camoyalibebuli proeqtis arss, iyenebs TvalsaCinoebebs, pasuxobs SekiTxvebis umetesobas
naTlad Camoyalibebuli proeqtis arsi, mkafio metyveleba, auditoriaze gaTvlili, ZiriTadi ideebia gaSlili, iyenebs TvalsaCinoebebs da pasuxobs yvela kiTxvas



3. argumentirebuli ესსე

niSani
1-2
3-5
6-7
8-10
Tezisi
ar aris Tezisi
Tezisi aris bundovani
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
Tezisis gamyareba argumentebiTa da magaliTebiT
ar aris argumentebi da magaliTebi
aris erTi an ori argumenti, magram isini ar amyareben Teziss
aris argumentebi, romlebic amyareben Teziss, magram ar aris moyvanili Sesabamisi magaliTebi
Tezisi gamoyenebulia argumentebiTa da magaliTebiT
sawinaaRmdego mosazrebis ganxilva
ar aris naxsenebi arcerTi sawinaaRmdego mosazreba
naxsenebia sawinaaRmdego mosazreba, magram ar aris axsnili igi
ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi, magram ar aris axsnili, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
amomwuravad ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi da axsnilia, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
Temis organizeba
Tema ar aris organizebuli
Tema organizebulia, magram xandaxan cildeba sakiTxs; xandaxan abzacebi ar aris gamoyofili
Temas aqvs erTmaneTisgan kargad gamijnuli Sesavali, ZiriTadi nawili da daskvna; abzacebi rogroc wesi gamoyofilia
Tema kargad aris organizebuli: Sesavali aRZravs mkiTxvelis interess, SesavalSi gadmocemulia Tezisi, aqvs ZiriTadi nawili, romelSic abzacebi kargad aris gamoyofili; aqvs daskvna, romelSic Sejamebulia Temis ZiriTad nawilSi ganxiluli argumentebi
enobrivi mxare
aris Zalian bevri gramatikuli Secdoma; winadadebebi xSirad gaumarTavia
aris gramatikuli Secdomebi; winadadebebi zogjer ar aris kargad gamarTuli
aris zogierTi gramatikuli Secdoma; punqtuacia ar aris yvelasTvis daculi
Ar gvxvdeba gramatikuli Secdomebi; winadadebebi aris kargad gamarTuli; TiTqmis ar aris punqtuaciuri Secdomebi; sityvebi kargad aris SerCeuli; ar vxvdebiT bevr Jargonsa da xatovan gamonaTqva,s



4.პრეზენტაციის რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ  კრიტერიუმში ენიჭება ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავის
სახელი,
გვარი
საინტერესო შესავალი
კვლევების\ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
შემოქმედებითი უნარი
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
თემების გასაგებად წარმოდგენა
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
თვალსაჩინოებების გამოყენება
აუდიტორიასთან კონტაქტი
ინფორმაციის ფლობის უნარი
დროის ლიმიტის დაცვა
 ჯამი


III. შემაჯამებელი სამუშაო
1.Semajamebeli naSromis Sefasebis cxrili
Sefaseba
1-2
3-5
6-7
8-10
1.saTaui
Zalian zogadia
mkafiod ar pasuxobs Temas
konkretulia
konkretulia
2.Tezisi
ar aris Camoyalibebuli
aradamajerebelia
kargadaa Camoyalibebuli
kargadaa Camoyalibebuli
3.Sinaarsi
gaumarTavia
faqtebi da magaliTebi arasakmarisi radenobiTaa mocemuli
faqtebi da magaliTebi kargad ver amyareben TezisSi Camoyalibebul ideas
faqtebi da magaliTebi kargad mayareben TezisSi Camoyalibebul ideas
4.daskvna
ar aqvs daskvna
daskvna arasrulia, aris mxolod Txroba
daskvnaSi mxolod gameorebulia Tezisi
daskvnaSi Sejamebulia Tezisi
5.samecniero aparati**
ar aqvs
ar aqvs
gamarTulia
gamarTulia
6.enobrivi gamarTuloba
gaumarTavia
aris enobrivi Secdomebi
gamarTulia
gamarTulia

2.პრეზენტაციის რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ  კრიტერიუმში ენიჭება ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავის
სახელი,
გვარი
საინტერესო შესავალი
კვლევების\ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
შემოქმედებითი უნარი
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
თემების გასაგებად წარმოდგენა
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
თვალსაჩინოებების გამოყენება
აუდიტორიასთან კონტაქტი
ინფორმაციის ფლობის უნარი
დროის ლიმიტის დაცვა
 ჯამი

3. argumentirebuli ესსე

niSani
1-2
3-5
6-7
8-10
Tezisi
ar aris Tezisi
Tezisi aris bundovani
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
Tezisis gamyareba argumentebiTa da magaliTebiT
ar aris argumentebi da magaliTebi
aris erTi an ori argumenti, magram isini ar amyareben Teziss
aris argumentebi, romlebic amyareben Teziss, magram ar aris moyvanili Sesabamisi magaliTebi
Tezisi gamoyenebulia argumentebiTa da magaliTebiT
sawinaaRmdego mosazrebis ganxilva
ar aris naxsenebi arcerTi sawinaaRmdego mosazreba
naxsenebia sawinaaRmdego mosazreba, magram ar aris axsnili igi
ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi, magram ar aris axsnili, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
amomwuravad ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi da axsnilia, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
Temis organizeba
Tema ar aris organizebuli
Tema organizebulia, magram xandaxan cildeba sakiTxs; xandaxan abzacebi ar aris gamoyofili
Temas aqvs erTmaneTisgan kargad gamijnuli Sesavali, ZiriTadi nawili da daskvna; abzacebi rogroc wesi gamoyofilia
Tema kargad aris organizebuli: Sesavali aRZravs mkiTxvelis interess, SesavalSi gadmocemulia Tezisi, aqvs ZiriTadi nawili, romelSic abzacebi kargad aris gamoyofili; aqvs daskvna, romelSic Sejamebulia Temis ZiriTad nawilSi ganxiluli argumentebi
enobrivi mxare
aris Zalian bevri gramatikuli Secdoma; winadadebebi xSirad gaumarTavia
aris gramatikuli Secdomebi; winadadebebi zogjer ar aris kargad gamarTuli
aris zogierTi gramatikuli Secdoma; punqtuacia ar aris yvelasTvis daculi
Ar gvxvdeba gramatikuli Secdomebi; winadadebebi aris kargad gamarTuli; TiTqmis ar aris punqtuaciuri Secdomebi; sityvebi kargad aris SerCeuli; ar vxvdebiT bevr Jargonsa da xatovan gamonaTqva,s

4.რეფერატის შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მე-3 და მე-5 კრიტერიუმები ფასდება 0-2 ქულით, ხოლო ყველა დანარჩენი 0 ან 1 ქულით. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავის
სახელი,
გვარი
1.მიზანი\თეზისი - კვლევის შედეგად გამოტქმული  ძირითადი იდეა
1
2.რეფერატის ორგანიზება
1
3.შინაარსის კორექტულობა, ფაქტობრივი საიმედოობა
2
4.ენობრივი გამართულობა
1
5.კვლევა
2
6.ილუსტრაციები\თვალსაჩინოები
1
7.შეთავაზებულიმოსაზრების არგუმენტებითა და მაგალითებით გამყარება
1
8.დასკვნა
1
ჯამი
10


5.პროექტის შეფასების განზოგადებული ცხრილი (რუბრიკა)
მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა.
ელემენტარული
1 ქულა
მისაღები
2 ქულა
ოსტატური
3 ქულა

1.მიზანი
ar aris kargad gamokveTili, bundovania
xdeba erT mizanze fokusireba
kargad gamokveTili miznebi, kargad aRsaqmeli

2.ორგანიზება
sustad organizebuli, ar aris ideebs Soris logikuri jaWvi, rac abnevs mkiTxvels\msmenels
gaazrebulia Tanmimdevruloba, organizebis niSnebiT, zogi gadasvla ideebs Soris aris martii, zogi gaugebari
Kargad organizebuli formati, logikuri gadasvla erTi ideidan meoreze, organizeba zrdis proeqtis efeqturobas
3.შინაარსის კორექტულობა
gvxvdeba xSiri Seusabamo, mcdari informacia, Seyavs SecdomaSi mkiTxveli\msmeneli
ZiriTadad koreqtulia, zogierTi Seusabamo an mcdari informaciiT
mTlianad koreqtulia, faqtebi zusti da mkafio
4.ენობრივიგამართულობა
enobrivad gaumarTavi, xSiri SecdomebiT
enobrivad gamarTuli, mcire SecdomebiT
enobrivad gamarTulia, daculia punqtuaciis niSnebi

5.კვლევა
kvleva araefeqturadaa dagegmili, gamoyenebuli wyaro ar aris sando, analizi zedapirulia
kvleva dagegmilia, magram jgufis potenciali mTlianad ar aris gamoyenebuli, SezRuduli raodenobis wyaroebia gamoyenebuli, analizi misaRebia
kvleva swored aris dagegmili, gamoyenebulia araerTi wyaro (avtoritetuli kvlevebi da mopovebuli masalebi savele kvlevidan) da analizi siRrmiseulia

6.თვალსაჩინოებები
TvalsaCinoebebi xSirad SinaarsTan Seusabamoa, an ar aris jgufis mier Seqmnili
TvalsaCinoebebis kavSiri SinaarsTan aris, magram erTferovania, gamoiyeneba moZiebuli da jgufis mier Seqmnili
mravalferovani, Sinaarsis Sesatyvisi, akuratulad Sesrulebuli

7.შემოქმედებითობა
mcire SemoqmedebiTi energiis danaxarji jgufis mxridan
Zogjer Cans jgufis originaluri azrebi da exmareba proeqtis ukeT warmoCenaSi
Cans jgufis originaloba, siaxle da Taviseburi xedva, rac proeqts sainteresos xdis
8.კავშირები საგნებთან
ar Cans jgufis kompetencia sagnebSi, gvxvdeba faqtebis uzusto interpretireba
aris mosazrebebis kavSiri erT an or sagnidan miRebul codnasTan
xdeba mTavari mosazrebebis dakavSireba sxvadasxva sagnebidan miRebul codnasTan, rac miuTiTebs mravali mimarTulebiT jgufis kompetenturobaze

9.დასკვნები
ar aris Camoyalibebuli daskvnebi
daskvnebi Camoyalibebulia kvlevis adekvaturad, magram ar aris mkafio
daskvnebiSi aris siaxle, logikuri kavSiria kvlevasTan da Camoyalibebulia mkafiod

10.პრეზენტაცია
efeqturad ar aris warmoCenili proeqtis arsi, uWirs azris Camoyalibeb da pasuxebis gacema, ar aris miznobrivad gamoyenebuli TvalsaCinoebebi
bundovnad Camoyalibebuli proeqtis arss, iyenebs TvalsaCinoebebs, pasuxobs SekiTxvebis umetesobas
naTlad Camoyalibebuli proeqtis arsi, mkafio metyveleba, auditoriaze gaTvlili, ZiriTadi ideebia gaSlili, iyenebs TvalsaCinoebebs da pasuxobs yvela kiTxvas


კათედრის ხელმძღვანელის პორტფოლიოში მოთავსებულია:
1.მასწავლებლის სტანდარტი;
2.კათედრის სამოქმედო გეგმა;
3.კათედრი დებულება;
4.შეფასების კომპონენტები შესატყვისი რუბრიკებით;
5.კათედრაში შემავალი საგნების მასწავლებელთა ინდივიდუალური სმოქმედი გეგმები -სილაბუსები;
6.დაგეგმილი ღონისძიებების (ღია გაკვეთილი, პროექტის პრეზენტაცია, სხვა) გრაფიკი ;
7.ინფორმაცია კათედრის წევრ მასწავლებელთა მიერ ორგანიზებული და განხორციელებული ღონისძიებების შესახებ.
8.კათედრის მუშაობის ამსახველი ყველა სახის მასალა (ფოტო, ვიდეო);
9.კათედრის შეხვედრის ამსახველი ოქმი.


ქ. რუსთავის №12 საჯარო სკოლა
2014-2015 სასწავლო წლის I სემესტრი
შემაჯამებელი დავალებების განრიგი
ესთეტიკის  კათედრა
პედაგოგი
შემაჯამებელი
კლასი
I
II
ელიზა ბაგალიშვილი
V (ქ)
10.11
15.12
V (რ)
13.11
18.12
VI (ქ)
13.11
18.12
VI (რ)
13.11
18.12
X
25.11

X
28.11

XI (ქ)
27.11

XII (ქ)
28.11

ნანა მენთეშაშვილი
V (ქ)
29,10
3,12
V (რ)
21,10
25,11
VI (ქ)
27,10
1,11
VI (რ)
29,10
26,11
VII (ქ)
21,10
2,12
VII (რ)
21,10
3,12
VII I(ქ)
24,10
28,11
VII I(რ)
24,10
28,11
IX (ქ)
23,10
27,11
IX (რ)
24,10
28,11
ემა ზურაბაშვილი
V (რ)
10.11
16.12
VI (რ)
24.11
18.12
VII (რ)
12.11
19.12
VII I(რ)
13.11
16.12
IX (რ)
14.11
19.12
V I(ქ)
3,11
19,12
VII (ქ)
3,11
15,12
VIII ()
13,11
11,12
IX (ქ)
13,11
11,12


კათედრის ხელმძღვანელი: ____________  /ელიზა ბაგალიშვილი/










ქ. რუსთავის №12 საჯარო სკოლა
გაკვეთილებზე ურთიერთ დასწრების განრიგი
2012-2013 სასწავლო წლის I სემესტრი

ესთეტიკის  კათედრა

        კვირის დღეები


პედაგოგი
ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი
































კათედრის ხელმძღვანელი: ____________  /ელიზა ბაგალიშვილი/ 


















ქალაქ რუსთავის მე–12 საჯარო სკოლის
ესთეტიკური აღზრდის კათედრის სხდომის
ოქმები
ალაქ რუსთავის მე-1 2 საჯარო სკოლის
        ესთეტიკური აღზრდის კათედრის სხდომის
                                          № 1
თარიღი:5.09.2014
სხდომას ესწრებოდ  კათედრის 6 წევრი
კათედრის თავჯდომარე: ელიზა ბაგალიშვილი
მდივანი: ნათია რაზმაზიშვილი
კათდრის წევრები:
1.            ნანა მენთეშაშვილი
2.            ემა ზურაბაშვილი
3.            ჟანა ჩერეპენიკოვა
4.            დავით ცინცარაშვილი
დღის წესრიგი:
1.    კათედრის გამგის  და მდივნის არჩევა.
2.    წლიური გეგმის შემუშავება
3.       შეფასების კომპონენტებისა და მათი სახეების დადგენა;
4.       სასწავლო პროცესის დროს გამოსაყენებელი სასარგებლო რესურსების შერჩევა;
/მომხს.ელიზა ბაგალიშვილი/
სიტყვით გამოვიდნენ:
დღის წესრიგის საკითხებთან დაკავშირებით კათედრის წევრები:მენთეშაშვილი, რაზმაზიშვილი, ზურაბაშვილი, ცინცარაშვილი, ჩერეპენიკოვა, მათ მადლობა მოუხადეს კათედრის გამგეს გაწეული მუშაობისათვის და  სურვილი გამოთქვეს ახალ სასწავლო წელსაც მას ეხელმძღვანელა კათედრისთვის. კათედრის წევრების მიერ დასახულ იქნა სამუშაო გეგმა, დადგინდა შეფასების კომპონენტები , შეირჩა  სასწავლო პროცესის დროს გამოსაყენებელი სასარგებლო რესურსები.
კათედრამ დაადგინა:
1,კათედრის გამგედ ერთხმად არჩეული იქნა ელიზა ბაგალიშვილი და მდივნად ნათია რაზმაზიშვილი.
2.დამტკიცდეს   2014–2015 სასწავლო წლის ესთეტიკური აღზრდის კათედრის სამუშაო გეგმა.                                 
კათედრის თავმჯდომარე:                            /ე. ბაგალიშვილი/
მდივანი:                                                        /ნ.რაზმაზიშვილი/




















Комментариев нет:

Отправить комментарий