ესთეტიკის კათედრის 2014-2015 წლის მეორე სემესტრის და წლიური ანგარიში
https://drive.google.com/open?id=0B1D03eNgWDz1dVpOdkVhdVZKTjA
ესთეტიკის კათედრის 2014-2015 წლის პირველი სემესტრის ანგარიში
https://drive.google.com/open?id=0B1D03eNgWDz1OUVuMjQxRlI3LTQ&authuser=0
ესთეტიკის კათედრის კვირეული: 24.11.-28.11.2014
24.11.2014-ინტეგრირებული ღია გაკვეთილი :ისტ, მუსიკა,ხელოვნება მე-6 კლასი
26.11.2014 ღონისძიება მე-2 ქართულ კლასში
27.11.2014 ღონისძიება "ორფეოსი"
28.11.2014.კვირეულის ფინალი: "მღერიან და ხუმრობენ პედაგოგები"
https://drive.google.com/open?id=0B1D03eNgWDz1dVpOdkVhdVZKTjA
ესთეტიკის კათედრის 2014-2015 წლის პირველი სემესტრის ანგარიში
https://drive.google.com/open?id=0B1D03eNgWDz1OUVuMjQxRlI3LTQ&authuser=0
ესთეტიკის კათედრის კვირეულის პროგრამა
(24.11-28.11)
24.11 კედლის გაზეთების და გამოყენებითი ხელოვნების
ნიმუშების გამოფენა
შეჯიბრება ფრენბურთში მასწავლებლების ნაკრები ხვდება მოსწავლეთა ნაკრებს
25.11 ღია ინტეგრირებული გაკვეთილი (მუსიკა, ხატვა,
ისტ) ნანა მენთეშაშვილი, ნათია რაზმაზიშვილი, ელიზა ბაგალიშვილი.
26.11 სპექტაკლი: „შემოდგომის ბაღის ამბავი“ მე–2 ქართული
კლასი, ნანა მენთეშაშვილი
27.11 ღონისძიება: „მოგზაურობა ძველ ცივილიზაციებში“–(„ორფეოსი“
და „აიდა“)
28.11 სოფო ნოზაძის პერსონალური გამოფენა
კაფე-საღამო- მღერიან პედაგოგები ( თვითოეული კათედრა ამზადებს თავის მაგიდას, ერთ გამორჩეულ სადღეგრძელოს, ერთ მხატვრულ ნომერს(ლექსი, ცეკვა, სიმღერა, კარაოკე და ა.შ)
კათედრის საპატიო წევრების არჩევა–დაჯილდოვება
29.11 ექსკურსია ძველი თბილისის რამოდენიმე მუზეუმში
და დღის ბოლოს მაჭახელას ხინკალზე.
24.11.2014-ინტეგრირებული ღია გაკვეთილი :ისტ, მუსიკა,ხელოვნება მე-6 კლასი
26.11.2014 ღონისძიება მე-2 ქართულ კლასში
28.11.2014.კვირეულის ფინალი: "მღერიან და ხუმრობენ პედაგოგები"
ესთეტიკა (ბერძნ. aisthētigos — გრძნობა, შეგრძნება) — ფილოსოფიის დარგი, რომელიც არკვევს ხელოვნებისა და მშვენიერების ბუნებას, ღირებულებასა და საზრისს. ესთეტიკა ცალკე ფილოსოფიურ დისციპლინად ჩამოაყალიბა გერმანელმა ფილოსოფოსმა ა. ბაუმგარტენმა XVIII საუკუნეში, მანვე დაარქვა მას ეს სახელი
დ ე ბ უ ლ ე ბ ა
”შენ აქ მასპინძელი ხარ და არა სტუმარი, გაუფრთხილდი მშობლიური სკოლის ღირსებას!”
ესთეტიკური ციკლის საგანთა სწავლება ემსახურება მოსწავლეთა ესთეტიკური კულტურის ჩამოყალიბებას და ზნეობრივ აღზრდას.
სკოლა:
სსიპ რუსთავის № 12 საჯარო სკოლა
კათედრის თავჯდომარე:
ელიზა ბაგალიშვილი
ტელ:
599 409 528; 555 14 88 32
599 409 528; 555 14 88 32
E-mail :
Elzabagalishvili@gmail.com
Elzabagalishvili@gmail.com
სამუშაო გამოცდილება: 33წელი
კათედრა აერთიანებს ხელოვნების,მსოფლიო კულტურის, მუსიკის ,ინფორმაციულ -საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების, ცეკვის, საგზაო ნიშნების და სპორტის პედაგოგებს.
2014–2015 სასწავლო წელი
q. rusTavis #12 sajaro
skolis
esTetikuri aRzrdis
kaTedris debuleba
I Tavi. zogadi debuleba
1.1 kaTedra Tavis saqmianobas
warmarTavs zogadi ganaTlebis Sesaxeb kanonis, zogadi ganaTlebis erovnuli
miznebis, erovnuli saswavlo gegmis, s.s.i.p q. rusTavis#12 skolis wesdebis,
skolis “kodeqsis”, Sinaganawesisa da am debulebis Sesabamisad.
1.2 moqmedebis
areali
s.s.i.p q q.
rusTavis#12 skolaSi mimdinare
saganmanaTleblo procesebi.
II
Tavi. kaTedris debulebis damtkiceba
2.1. kaTedris debulebas SeimuSaveben
kaTedris wevrebi TavmjdomaresTan erTad, mtkicdeba pedagogiur sabWos sxdomaze
xmis umravlesobiT da amowmebs direqtori
2.2 aRniSnuli
debuleba ZalaSi Sedis pedagogiuri sabWos sxdomaze damtkicebisTanave.
III
Tavi. kaTedris miznebi da amocanebi
3.1. kaTedris misia:
esTetikuri aRzrdis kaTedra zrunavs
aumaRlos mozardebs swavleba/swavlis motivacia, daamkvidros moswavleebSi jansaRi
cxovrebis wesi, ganuviTaros sakuTari qveynis kulturis pativiscema da
Camouyalibos maT SemoqmedebiTi azrovneba.
3.2.
konkretuli miznebi da amocanebi:
Ø საგნობრივი
ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირება;
Ø saxelmZRvaneloebis efeqturad SerCeva;
Ø კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება, წარმატებების
წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება;
Ø სხვა კათედრებთან
კოორდინირებული მუშაობა (მაგ., ისტორიასა და ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საერთო თემატიკის
შეთანხმება, ექსკურსიებზე საერთო დავალებების მოფიქრება და სხვ.);
Ø pedagogTa profesiuli ganviTareba,
leqcia-seminarebis, Ria magidebis, konferenciebis, mrgvali magidebis, შემეცნებითი
ექსკურსიების
da sxva RonisZiebebis organizeba;
Ø
kvleviTi saqmianobis efeqturad
dagegmva da ganxorcieleba;
Ø
pedagogTa saqmianobis monitoringi da
Sefaseba;
Ø
pedagogTa Soris urTierTanamSromlobis
xelSewyoba, Sida da gare partnioruli urTierTobebis ganviTareba.
Ø
klasgareSe RonisZiebebis dagegmva da
organizeba moswavleTa motivaciis asamaRleblad;
Ø შემაჯამებელი დავალებების ამსახველი
დოკუმენტაციის, მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევებისა და გაცდენების ანალიზი.
IV Tavi. kaTedris wevroba
4.1 wevroba:
a) esTetikuri
aRzrdis kaTedra aerTianebs sagnis (musika, ist-i, მსოფლიო kultura, xelovneba, cekva, sporti, sagzao niSnebi) yvela pedagogs. isini Tanasworobis
safuZvelze monawileoben kaTedris sxdomebze.
4.2
kaTedris wevrebis ufleba-movaleobebi
kaTedris wevrs ufleba aqvs:
a) airCios an
arCeul iqnes kaTedris Tavmjdomared;
b) kaTedris
sxdomaze gadawyvetilebebis miRebisas isargeblos erTi xmis uflebiT;
g) iniciativebiT
Sevides sxdomaze da ganxilvaze daayenos misTvis saintereso sakiTxi;
d) monawileoba miiRos kaTedris
strategiuli gegmis SemuSavebaSi;
4.3 kaTedris
wevri movalea:
a) daeswros
kaTedris sxdomebs (Tu ar arsebobs gacdenis obieqturi mizezi);
b) monawileoba miiRos
saxelmZRvaneloebis SerCevaSi;
g) izrunos
kaTedris efeqturad funqcionirebisaTvis da jerovnad Seasrulos sxdomaze miRebuli
gadawyvetilebebi;
d) izrunos
sakuTari da kaTedris wevrebis profesiul ganviTarebaze;
g) gaweuli
saqmianobis Sesaxeb semestrSi erTxel waradginos angariSi kaTedris
TavmjdomaresTan.
V Tavi. kaTedris Tavmjdomare
5.1.
Tavmjdomaris arCevis wesi:
a) kaTedris
Tavmjdomares erTi wlis vadiT irCeven kaTedris wevrebi saswavlo wlis dasawyisSi
faruli kenWisyriT, xmaTa umravlesobiT;
g) kaTedris
Tavmjdomare SeiZleba airCes zedized sami saarCevno vadiT;
d) kandidatebi
saxeldebian TviTon an kaTedris wevrTa mier;
e) kandidati
valdebulia kaTedris wevrebs warudginos programa;
v) kandidatebis
programis ganxilva da kenWisyra xdeba erT dRes;
5.2.
kaTedris Tavmjdomaris funqcia-movaleobebi:
a) uzrunvelyofs kaTedris sxdomebis organizebas;
b) uZRveba kaTedris sxdomebs da
xelmoweriT amtkicebs sxdomis oqmebs;
g) kaTedris
wevrebTan erTad uzrunvelyofs wlis strategiuli gegmis momzadebas da waradgens administraciaSi
dasamtkiceblad;
d) semestrSi
erTxel amzadebs angariSebs gaweuli saqmianobis Sesaxeb, pedagogiur sabWos sxdomaze
warsadgenad;
e) kaTedris
mimdinare saqmianobis Sesaxeb informacias awvdis nebismier dainteresebul pirs;
v) uzrunvelyofs
kaTedris strategiuli gegmis Sesrulebas da gaweuli saqmianobis monitorings;
z) koordinirebas
uwevs kaTedris muSaobas, kaTedris wevrebs Soris uzrunvelyofs funqciebis
efeqturad ganawilebas da pedagogTa ganviTarebisaTvis sxvadasxva RonisZiebis
(leqcia, seminarebi, samodelo gakveTilebi, konferenciebis da sxva) Catarebas;
T) warudgens
winadadebebsa da rekomendaciebs (pedagogTa reitingis, waxalisebis meqanizmebis,
eqspertTa mowvevis, treningebisa da sxva RonisZiebaTa Sesaxeb) skolis
administraciasa da pedagogiur sabWos;
i) Tu kaTedraze gaerTianebulia xuT wevrze meti, kaTedris Tavmjdomare irCevs da niSnavs moadgiles
VI. Tavi. kaTedris sxdoma
i) Tu kaTedraze gaerTianebulia xuT wevrze meti, kaTedris Tavmjdomare irCevs da niSnavs moadgiles
VI. Tavi. kaTedris sxdoma
6.1
gadawyvetilebebi:
kaTedra uflebamosilia miiRos
gadawyvetileba Tu:
a)
kaTedris sxdomas eswreba kaTedris saerTo wevrTa 2/3.
b)
kaTedris sxdoma gadawyvetilebebs iRebs damswreTa xmebis umravlesobiT;
g) xmebis
Tanabari raodenobiT gayofis SemTxvevaSi kaTedris Tavmjdomaris xma aris
gadamwyveti;
6.2
sxdomis Catareba
a) moadgile
uflebamosilia Tavmjdomaris aryofnis SemTxvevaSi ganaxorcielos Tavmjdomaris
uflebamosileba(moiwvios sxdoma, waruZRves mas da a.S,)
b) Tu kaTedraze
gaerTianebulia xuTi an naklebi wevri kaTedris Tavmjdomaris moadgile ar airCeva.
g) kaTedra
ikribeba weliwadSi minimum oTxjer mainc;
d) riggareSe
kaTedris sxdoma Catardeba saWiroebis SemTxvevaSi kaTedris Tavmjdomaris an
kaTedris wevrebis 1/3- is moTxovniT;
e) kaTedris
riggareSe sxdomis Sesaxeb, wevrebi gafrTxilebuli unda iyvnen sami samuSao dRiT
adre mainc, gansaxilveli sakiTxebis miTiTebiT;
VII Tavi. cvlileba-damatebebi debulebaSi
7.1 cvlilebebs
SeimuSavebs kaTedris Tamjdomare wevrebTan erTad waradgens dasamtkiceblad pedagogiuri
sabWos sxdomaze pedagogiur sabWos sxdomaze xmis umravlesobiT მტკიცდება
da amowmebs
direqtori.
q. rusTavis
#12 sajaro skolis
esTetikuri aRzrdis kaTedris
debuleba
damtkicebulia:
/მ.ბულია /
TariRi:
(beWdis adgili)
ესთეტიკური
აღზრდის კათედრის სამუშაო გეგმა
2014–2015 სასწავლო წელი
კათედრის მასწავლებელთა მოვალეობანი
1.კათედრის თითოეული წევრი ხელს უნდა უწყობდეს კათედრის მუშაობის მიზნებისა და ამოცანების შესრულებას;
2.აქტიურ მონაწილეობას იღებდეს კათედრის მუშაობაში;
3.ზრუნავდეს კათედრის ავტორიტეტის დაცვისა და ამაღლებისათვის;
4.ზრუნავდეს კათედრის წევრთა მოტივაციის გაზრდისათვის;
1.კათედრის თითოეული წევრი ხელს უნდა უწყობდეს კათედრის მუშაობის მიზნებისა და ამოცანების შესრულებას;
2.აქტიურ მონაწილეობას იღებდეს კათედრის მუშაობაში;
3.ზრუნავდეს კათედრის ავტორიტეტის დაცვისა და ამაღლებისათვის;
4.ზრუნავდეს კათედრის წევრთა მოტივაციის გაზრდისათვის;
კათედრის სხდომების განრიგი და მათზე განსახილველი საკითხები
დაგეგმილია 5 სხდომის ჩატარება
I სხდომა
(16–21 სექტემბერი)
·
კათედრის თავმჯდომარის არჩევა
·
კათედრის სამუშაო გეგმის განხილვა
·
სახელმძღვანელოების არჩევა
·
შეფასების კომპონენტებისა და მათი სახეების დადგენა
·
სასწავლო პროცესის დროს გამოსაყენებელი სასარგებლო რესურსების შერჩევა
II სხდომა
(25 ოქტ–15
ნოემბ)
·
ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილებისთვის განრიგის შემუშავება.
·
ახალი მეთოდების განხილვა–გაზიარება.
·
სასწავლო პროცესის დროს წამოჭრილი პრობლემების გადაჭრის გზების მოძიება
IIIსხდომა
(18ნოემ. –24 დეკ).
·
I სემესტრის სასწავლო პროცესის ანალიზი
·
ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილების ანალიზი,
·
საგნის სწავლებაში არსებული პრობლემების კვლევა და გადაჭრის გზების ძიება
·
II სემესტრის გეგმის განხილვა და საჭიროების შემთხვევაში ცვლილებების შეტანა
II სემესტრი
IV სხდომა
(28–31 იანვ)
·
სიახლეების გაცნობა–გაზიარება
·
ურთიერთდასწრების განრიგის შემუშავება გამოცდილების გაზიარების მიზნით.
·
ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილებისთვის განრიგის შემუშავება.
·
სასწავლო პროცესის დროს წამოჭრილი პრობლემების გადაჭრის გზების მოძიება
·
ახალი მეთოდების განხილვა–გაზიარება.
V სხდომა(10–15
ივნ)
·
II სემესტრის სასწავლო პროცესის ანალიზი
·
ღია(საჩვენებელი) გაკვეთილების ანალიზი, საგნის სწავლებაში არსებული პრობლემების კვლევა და გადაჭრის გზების ძიება
·
საუკეთესო მოსწავლის გამოვლენა
·
საუკეთესო მასწავლებლის გამოვლენა და მისი გამოცდილების გაზიარება
·
შემდეგი წლის სამუშაო მიზნებისა და გზების დასახვა
2014-2015 სასწავლო წელი
დაგეგმილი ღია გაკვეთილები
და ღონისძიებები:
#
|
ღონისძიებები
|
შესრულების დრო
|
პასუხისმგებელი
|
1
|
ახალი სასწავლო წლის საზეიმო დაწყება.
|
სექტემბერი
|
კათედრა
|
2
|
მასწავლებლის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება
|
ოქტომბერი
|
კათედრა
|
3
|
ღია გაკვეთილი ისტ–ში
|
ნოემბერი
|
ელიზა ბაგალიშვილი
|
4
|
საშემოდგომო ზეიმი
|
ნოემბერი
|
ემა ზურაბაშვილი, ნათია რაზმაზიშვილი, ჟანა ჩერეპენიკოვა, დავით ცინცარაშვილი
|
5
|
ღონისძიება მუსიკა, ხელოვნება, ისტ–ი, სპორტი
„ორფეოსი“
|
ნოემბერი
|
ნანა მენთეშაშვილი, ნათია რაზმაზიშვილი, ელიზა ბაგალიშვილი, დავით
ცინცარაშვილი
|
6
|
შემეცნებითი (ინტეგრირებული)ექსკურსია(ხელოვნების, მუსიკალური
საკრავების, ეთნოგრაფიული მუზეუმები, ტექნოლოგიების გამოფენა)
|
ნოემბერი
|
კათედრა
|
6
|
საშობაო ღონისძიება
|
დეკემბერი
|
ნანა მენთეშაშვილი
|
7
|
საახალწლოდ სკოლის გაფორმება
|
დეკემბერი
|
კათედრის წევრები
|
8
|
საგაზაფხულო ღონისძიება მიძღვნილი ქალებისადმი, დედებისადმი
|
მარტი
|
ნანა მენთეშაშვილი
|
9
|
საგაზაფხულო გამოფენა
|
მარტი
|
ხელოვნების მასწავლებლები
|
10
|
საგაზაფხულო –სპორტული ფესტივალი
|
აპრილი–მაისი
|
სპორტის, ცეკვის
მასწავლებლები
|
11
|
ერთობლივი სვლა ოპერისა და ბალეტის თეატრში
|
აპრილი
|
ნანა მენთეშაშვილი
|
12
|
გასართობი ღონისძიება პედაგოგებისთვის
|
მაისი
|
მუსიკის და ცეკვის პედაგოგები
|
კათედრის სამოქმედო გეგმა
2014-2015 სასწავლო წელი
კათედრაზე განსახილველი საკითხები და შესასრულებელი სამუშაოები
1.კათედრის თავმჯდომარის არჩევა;
2.კათედრის წლიური გეგმის შედგენა;
3.ეროვნული სასწავლო გეგმის განხილვა;
4.სახელმძღვანელოების შერჩევა;
5.ღია გაკვეთილების მომზადება;
6.მონაწილეობის მიღება სხვადასხვაკონფერენციებში, კონკურსებსა და ღონისძიებებში;
7.ესთეტიკის კვირეულის მოწყობა;
8.შემეცნებითი ექსკურსიების მოწყობა;
9.მონაწილეობა პროექტებში;კონფერენციებში, კონკურსებში;
10.გამოფენების მოწყობა;
11. შიდა სასკოლო ტურნირის ჩატარება სპორტის სხვადასხვა სახეობებში და შესაბამისად გამარჯვებულის წახალისება სხვადასხვა პრიზებითა და სიგელებით; საუკეთესო მოთამაშის გამოვლენა.
12..მხიარულ სტარტებში მონაწილეობა;
13.მოსწავლეთა ნამუშევრების პრეზენტაცია;
2014-2015 სასწავლო წელი
კათედრაზე განსახილველი საკითხები და შესასრულებელი სამუშაოები
1.კათედრის თავმჯდომარის არჩევა;
2.კათედრის წლიური გეგმის შედგენა;
3.ეროვნული სასწავლო გეგმის განხილვა;
4.სახელმძღვანელოების შერჩევა;
5.ღია გაკვეთილების მომზადება;
6.მონაწილეობის მიღება სხვადასხვაკონფერენციებში, კონკურსებსა და ღონისძიებებში;
7.ესთეტიკის კვირეულის მოწყობა;
8.შემეცნებითი ექსკურსიების მოწყობა;
9.მონაწილეობა პროექტებში;კონფერენციებში, კონკურსებში;
10.გამოფენების მოწყობა;
11. შიდა სასკოლო ტურნირის ჩატარება სპორტის სხვადასხვა სახეობებში და შესაბამისად გამარჯვებულის წახალისება სხვადასხვა პრიზებითა და სიგელებით; საუკეთესო მოთამაშის გამოვლენა.
12..მხიარულ სტარტებში მონაწილეობა;
13.მოსწავლეთა ნამუშევრების პრეზენტაცია;
წლიური შემაჯამებელი სამუშაოების რაოდენობა;
შემაჯამებელი წერების რაოდენობა საგნების და კლასების მიხედვით ეროვნულ სასწავლო გეგმაში მოცემულ მინიმალურ ზღვარს არ აღემატება.
შემაჯამებელი სამუშაოების შესრულების ფორმა :პრეზენტაცია, პრაქტიკული სამუშაო ტესტირება, პროექტი.
შეფასების კრიტერიუმი ყველა სამუშაოს თან დაერთვება.
შემაჯამებელი სამუშაოების შესრულების ფორმა :პრეზენტაცია, პრაქტიკული სამუშაო ტესტირება, პროექტი.
შეფასების კრიტერიუმი ყველა სამუშაოს თან დაერთვება.
სასწავლო
მასალა, რესურსები
საგნების მიხედვით
სახვითი
და გამოყენებითი ხელოვნება.
ძირითადი საგანი: ++ და
\++ კლ.–– ა.
კლდიაშვილი,
ნ.ღაღანიძე,
თ.ჯაყელი.
დამხმარე სახელმძღვანელო: ტომეული რა არის რა, სიმბოლოთა ილუსტრირებული ენციკლოპედია, ქართული ფერწერა, ქართული ხელოვნების ისტორია, ფრესკები, იაკობ ნიკოლაძე, საუბარი ხელოვნებაზე.
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი, მარკერები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ფერადი ქაღალდები, თაბახის ფურცლები,ფერადი ცარცი, ფერადი ფანქრები, საშლელი,
გვესაჭიროება: სხვადასხვა მხატვრების ილუსტრირებული წიგნები, ცნობილი მხატვრების ბიოგრაფიები.
დამხმარე სახელმძღვანელო: ტომეული რა არის რა, სიმბოლოთა ილუსტრირებული ენციკლოპედია, ქართული ფერწერა, ქართული ხელოვნების ისტორია, ფრესკები, იაკობ ნიკოლაძე, საუბარი ხელოვნებაზე.
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი, მარკერები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ფერადი ქაღალდები, თაბახის ფურცლები,ფერადი ცარცი, ფერადი ფანქრები, საშლელი,
გვესაჭიროება: სხვადასხვა მხატვრების ილუსტრირებული წიგნები, ცნობილი მხატვრების ბიოგრაფიები.
ხელოვნება:
ძირითადი საგანი: ++ და \++ კლ.–– მაჭარაშვილი „მერიდიანი“, 2011
დამხმარე სახელმძღვანელო: .
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი, მარკერები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ფერადი ქაღალდები, თაბახის ფურცლები,ფერადი ცარცი, ფერადი ფანქრები, საშლელი,
გვესაჭიროება: სხვადასხვა მხატვრების ილუსტრირებული წიგნები, ცნობილი მხატვრების ბიოგრაფიები.
მუსიკა.
ძირითადი საგანი: ++ და \++ კლ. – –მ.ჩიკვაიძე.
დამხმარე სახელმძღვანელო: პავლე ხუჭუა „მუსიკის სამყარო“
აუდიო კასეტები: ბასტი ბუბუ, მუსიკა და ბავშვები.
დივიდი დისკები; ქართული ხალხური სიმღერები, მსოფ.კლასიკური ნაწარმოები
ინტერნეტ გვერდი: www. Google. www. Mus. Ge. www. youtobe
რესურსები: ფორტეპიანო, სინთეზატორი, კომპიუტერი, მუსიკალური ცენტრი, მუსიკალური ცენტრი, გიტარა,–საჭიროების შემთხვევაში,აუდიო კასეტები, DVD დისკები
სპორტი
რესურსები: კალათბურთის ბურთები,ფრენბურთის ბურთები, ფეხბურთის ბურთები,ფრენბურთის ბადე, კალათბურთის ბადეები, წამმზომი, სახტუნაო თოკები, ტანვარჟიშული სავარჯიშო ჯოხები, საზომი ლენტა, გურზები.
საგანმანათლებლო რესურსები
საგანმანათლებლო რესურსების მართვა
დამხმარე სახელმძღვანელო: .
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი, მარკერები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, ფერადი ქაღალდები, თაბახის ფურცლები,ფერადი ცარცი, ფერადი ფანქრები, საშლელი,
გვესაჭიროება: სხვადასხვა მხატვრების ილუსტრირებული წიგნები, ცნობილი მხატვრების ბიოგრაფიები.
მუსიკა.
ძირითადი საგანი: ++ და \++ კლ. – –მ.ჩიკვაიძე.
დამხმარე სახელმძღვანელო: პავლე ხუჭუა „მუსიკის სამყარო“
აუდიო კასეტები: ბასტი ბუბუ, მუსიკა და ბავშვები.
დივიდი დისკები; ქართული ხალხური სიმღერები, მსოფ.კლასიკური ნაწარმოები
ინტერნეტ გვერდი: www. Google. www. Mus. Ge. www. youtobe
რესურსები: ფორტეპიანო, სინთეზატორი, კომპიუტერი, მუსიკალური ცენტრი, მუსიკალური ცენტრი, გიტარა,–საჭიროების შემთხვევაში,აუდიო კასეტები, DVD დისკები
სპორტი
რესურსები: კალათბურთის ბურთები,ფრენბურთის ბურთები, ფეხბურთის ბურთები,ფრენბურთის ბადე, კალათბურთის ბადეები, წამმზომი, სახტუნაო თოკები, ტანვარჟიშული სავარჯიშო ჯოხები, საზომი ლენტა, გურზები.
საგანმანათლებლო რესურსები
საგანმანათლებლო რესურსების მართვა
ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები–ისტ
ძირითადი საგანი: ++ და \++ კლ. ნ.ჯამასპიშვილი
დამხმარე სახელმძღვანელო: ჯ. გოჯიაშვილი, რაზმაძე
ინტერნეტ გვერდი: Google. Youtube, Gmail.com, Blogger.com , სხვადასხვა საძიებო სისტემები
რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, Flesh დისკები,ფოტოაპარატი, მობილური, პრინტერი, სკანერი
დამხმარე სახელმძღვანელო: ჯ. გოჯიაშვილი, რაზმაძე
ინტერნეტ გვერდი: Google. Youtube, Gmail.com, Blogger.com , სხვადასხვა საძიებო სისტემები
რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, Flesh დისკები,ფოტოაპარატი, მობილური, პრინტერი, სკანერი
მსოფლიო კულტურა
ძირითადი საგანი:
++ და \++
qeTevan kakitelaSvili, giorgi niJaraZe, nino Ciqovani, irakli CxaiZe, maia qvriviSvili, ivane wereTeli
ინტერნეტ გვერდი: Google. Youtube, Gmail.com, Blogger.com , სხვადასხვა საძიებო სისტემები
რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, Flesh დისკები,ფოტოაპარატი, მობილური, პრინტერი, სკანერი
ინტერნეტ გვერდი: Google. Youtube, Gmail.com, Blogger.com , სხვადასხვა საძიებო სისტემები
რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, Flesh დისკები,ფოტოაპარატი, მობილური, პრინტერი, სკანერი
ცეკვა
ძირითადი საგანი: ++ და \++ კლ.––
დამხმარე სახელმძღვანელო:
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
დამხმარე სახელმძღვანელო:
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
გვესაჭიროება:
საგზაო ნიშნები
ძირითადი საგანი:
++ და \++
კლ.––
დამხმარე სახელმძღვანელო:
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
დამხმარე სახელმძღვანელო:
ინტერნეტ გვერდი: Google, youtube
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
გვესაჭიროება:
საგანმანათლებლო რესურსები
საგანმანათლებლო რესურსების მართვა
საგანმანათლებლო რესურსების მართვა
1.
სასწავლო პროცესში აუცილებელია მრავალფეროვანი საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენება როგორც მასწავლებლებისათვის, ასევე მოსწავლეებისათვის.
2.
სკოლაში უზრუნველოფილია არსებული საგანმანათლებლო რესურსების (ბიბლიოთეკა, კომპიუტერული ლაბორატორია და სხვ.) ხელმისაწვდომობა მოსწავლეებისა და მასწავლებლებისათვის.
3.
სკოლამ შეიმუშავა და მოსწავლეებს გააცნოს სკოლაში არსებული სხვადასხვა საგანმანათლებლო რესურსით სარგებლობის წესები და ინსტრუქციები.
4.
საგანმანათლებლო რესურსების ტიპები
, მ.შ დამხმარე
ლიტერატურა;
საგანმანათლებლო
ელექტრონული
რესურსები;სხვადასხვა
სახის
თვალსაჩინოები
(რუკები,
პლაკატები,
მოდელები
და
სხვ.);ბიბლიოთეკა,
თეატრი,
მუზეუმი,
ისტორიული
ძეგლები,
ბუნებრივი
გარემო
და
სხვ.
საგნებისა
და
საფეხურების
მიხედვით,
შესულია
სკოლის
სასწავლო
გეგმის
საგნობრივი
კათედრების
ნაწილში
სახელმძღვანელოები
სახელმძღვანელოები
1.
სახელმძღვანელოები არჩეულია კათედრების მიერ
2.
მიმდინარე სასწავლო წელს I–VI კლასებში გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოები მოქმედებს არჩევიდან მინიმუმ 6 წლის განმავლობაში,
3.
თითოეული კლასის ყველა პარალელში ისწავლება ერთი და იმავე სახელმძღვანელოთი.
4.
მასწავლებელს უფლება აქვს, სწავლებისას მხოლოდ დამხმარე/დამატებითი მასალის სახით, გამოიყენოს ნებისმიერი სასწავლო მასალა, რომელიც შერჩეული და დამტკიცებულია და შეადგენს სასკოლო სასწავლო გეგმის ნაწილს. ამასთან, მასწავლებელს/სკოლას ეკრძალება, მოსთხოვოს მოსწავლეს არაგრიფირებული სახელმძღვანელოების/სხვა სასწავლო მასალის შეძენა.
5.
დამხმარე სახელმძღვანელოების ჩამონათვალი მოცემულია როგორც კათედრების სამოქმედო გეგმებში, ისე ყოველი მასწავლებლის პორტფოლიოში
ესთეტიკური ბლოკის კათედრის 2014-2015 სასწავლო წლისშეფასების სქემები
შეფასების ცხრილების
(რუბრიკების) ნიმუშები
I. საკლასო სამუშაო
I. საკლასო სამუშაო
1.
argumentirebuli ესე
niSani
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
Tezisi
|
ar aris Tezisi
|
Tezisi aris bundovani
|
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
|
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
|
Tezisis gamyareba argumentebiTa da magaliTebiT
|
ar aris argumentebi da magaliTebi
|
aris erTi an ori argumenti, magram isini ar amyareben
Teziss
|
aris argumentebi, romlebic amyareben Teziss, magram ar
aris moyvanili Sesabamisi magaliTebi
|
Tezisi gamoyenebulia argumentebiTa da magaliTebiT
|
sawinaaRmdego mosazrebis ganxilva
|
ar aris naxsenebi arcerTi sawinaaRmdego mosazreba
|
naxsenebia sawinaaRmdego mosazreba, magram ar aris axsnili
igi
|
ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi, magram ar
aris axsnili, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
|
amomwuravad ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi
da axsnilia, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
|
Temis organizeba
|
Tema ar aris organizebuli
|
Tema organizebulia, magram xandaxan cildeba sakiTxs;
xandaxan abzacebi ar aris gamoyofili
|
Temas aqvs erTmaneTisgan kargad gamijnuli Sesavali,
ZiriTadi nawili da daskvna; abzacebi rogroc wesi gamoyofilia
|
Tema kargad aris organizebuli: Sesavali aRZravs mkiTxvelis
interess, SesavalSi gadmocemulia Tezisi, aqvs ZiriTadi nawili, romelSic
abzacebi kargad aris gamoyofili; aqvs daskvna, romelSic Sejamebulia Temis
ZiriTad nawilSi ganxiluli argumentebi
|
enobrivi mxare
|
aris Zalian bevri gramatikuli Secdoma; winadadebebi xSirad
gaumarTavia
|
aris gramatikuli Secdomebi; winadadebebi zogjer ar aris
kargad gamarTuli
|
aris zogierTi gramatikuli Secdoma; punqtuacia ar aris
yvelasTvis daculi
|
Ar gvxvdeba gramatikuli Secdomebi; winadadebebi aris
kargad gamarTuli; TiTqmis ar aris punqtuaciuri Secdomebi; sityvebi kargad
aris SerCeuli; ar vxvdebiT bevr Jargonsa da xatovan gamonaTqva,s
|
2.დისკუსიის
რუბრიკა
კონკრეტულ
მოსწავლეს თითოეული კრიტერიუმის გასწვრივ ენიჭება შესაბამისი ქულა, ჯამდება ყველა
კრიტერიუმში მიღებული ქულები და იყოფა ექვსზე(გამოითვლება მათი საშუალო არითმეტიკული)
(8-10 ქულა)
|
(5-7 ქულა)
|
(1-4 ქულა)
|
|
მოსმენა
|
ყოველთვის
უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ხშირად
უსმენს და უყურებს ორატორს
|
იშვიათად
უსმენს და უყურებს ორატორს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ
მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
|
ძირითადად
მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
|
მეტყველება
არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
|
არავერბალური
კომუნიკაცია
|
შეუძლია
ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით,
ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
|
ხშირად
შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
იშვიათად
იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს
|
მონაწილეობა
|
უჩვენებს
ინტერესს დისკუსიის თმისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
|
ძირითადად
გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
|
მცირე
ინტერესი აქვს, არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო
თემას
|
კოოპერაცია
|
თანამშრომლობს
თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან , ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად
იცავს დისკუსიის წესებს
|
იშვიათად
თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
მოსაზრების
არგუმენტირება
|
მოსაზრება
ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი
საკითხთან
|
მოსაზრების
გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება
მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
|
3.ჯგუფური მუშაობის შეფასების ცხრილი
am SemTxvevaSi moswavleebs TiToeul kriteriumSi eniWebaT nuli
an erTi qula da saboloo qulis gamosayvanad iTvleba maTi jami. Mმaqsimaluri
jami aris aTi qula.
მოსწავლის
|
სახელი,
|
გვარი
|
||||
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
|
yvela jgufis wevrs Seaqvs wvlili davalebebisTvis Tavis
garTmevaSi
|
||||||
jgufis wevrebi usmenen erTmaneTs da icaven rigiTobas
|
||||||
ჯgufis
wevrebi mxolos sakiTxis irgvliv muSaoben
|
||||||
jgufis wevrebi kargad TanamSromloben (arcerTi ar
warmarTavs diskusias, azris gamoxatvis Tanabari pirobebia Seqmnili)
|
||||||
jgufis wevrebi sagnobrivad marTebulad arTmeven Tavs
davalebebs
|
||||||
naSromis prezentaciisas warmoaCenen namuSevris mTavar
ideebs
|
||||||
arTmeven Tavs kritikul SekiTxvebs
|
||||||
prezentaciis dros icaven drois limits
|
||||||
saWiroebis SemTxvevaSi qmnian da iyeneben
istoriul-geografiul saSualebebs
|
||||||
Jami
|
4.პრეზენტაციის რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭება ნული
ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი
არის ათი ქულა.
მოსწავლის
|
სახელი,
|
გვარი
|
||||||||
საინტერესო შესავალი
|
||||||||||
კვლევების\ნაშრომის წარმოჩენის
უნარი
|
||||||||||
შემოქმედებითი უნარი
|
||||||||||
პრობლემის გადაჭრის გზების
შეთავაზება
|
||||||||||
თემების გასაგებად წარმოდგენა
|
||||||||||
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
||||||||||
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
||||||||||
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
||||||||||
ინფორმაციის ფლობის უნარი
|
||||||||||
დროის ლიმიტის დაცვა
|
||||||||||
ჯამი
|
II.საშინაო დავალება
1.რეფერატის შეფასების რუბრიკა
ამ
შემთხვევაში მე-3 და მე-5 კრიტერიუმები ფასდება 0-2 ქულით, ხოლო ყველა დანარჩენი 0
ან 1 ქულით. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავის
|
სახელი,
|
გვარი
|
|||
1.მიზანი\თეზისი
- კვლევის შედეგად გამოტქმული ძირითადი
იდეა
|
1
|
||||
2.რეფერატის
ორგანიზება
|
1
|
||||
3.შინაარსის
კორექტულობა, ფაქტობრივი საიმედოობა
|
2
|
||||
4.ენობრივი
გამართულობა
|
1
|
||||
5.კვლევა
|
2
|
||||
6.ილუსტრაციები\თვალსაჩინოები
|
1
|
||||
7.შეთავაზებულიმოსაზრების
არგუმენტებითა და მაგალითებით გამყარება
|
1
|
||||
8.დასკვნა
|
1
|
||||
ჯამი
|
10
|
2.პროექტის შეფასების
განზოგადებული ცხრილი (რუბრიკა)
მაქსიმალური
ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე
გადაყვანა.
ელემენტარული
1
ქულა
|
მისაღები
2
ქულა
|
ოსტატური
3
ქულა
|
|
1.მიზანი
|
ar aris kargad gamokveTili, bundovania
|
xdeba erT mizanze fokusireba
|
kargad gamokveTili miznebi, kargad aRsaqmeli
|
2.ორგანიზება
|
sustad organizebuli, ar aris ideebs Soris logikuri jaWvi,
rac abnevs mkiTxvels\msmenels
|
gaazrebulia Tanmimdevruloba, organizebis niSnebiT, zogi
gadasvla ideebs Soris aris martii, zogi gaugebari
|
Kargad organizebuli formati, logikuri gadasvla erTi
ideidan meoreze, organizeba zrdis proeqtis efeqturobas
|
3.შინაარსისკორექტულობა
|
gvxvdeba
xSiri Seusabamo, mcdari informacia, Seyavs SecdomaSi mkiTxveli\msmeneli
|
ZiriTadad koreqtulia, zogierTi Seusabamo an mcdari
informaciiT
|
mTlianad koreqtulia, faqtebi zusti da mkafio
|
4.ენობრივიგამართულობა
|
enobrivad gaumarTavi, xSiri SecdomebiT
|
enobrivad gamarTuli, mcire SecdomebiT
|
enobrivad gamarTulia, daculia punqtuaciis niSnebi
|
5.კვლევა
|
kvleva araefeqturadaa dagegmili, gamoyenebuli wyaro ar
aris sando, analizi zedapirulia
|
kvleva dagegmilia, magram jgufis potenciali mTlianad ar
aris gamoyenebuli, SezRuduli raodenobis wyaroebia gamoyenebuli, analizi
misaRebia
|
kvleva swored aris dagegmili, gamoyenebulia araerTi wyaro
(avtoritetuli kvlevebi da mopovebuli masalebi savele kvlevidan) da analizi
siRrmiseulia
|
6.თვალსაჩინოებები
|
TvalsaCinoebebi xSirad SinaarsTan Seusabamoa, an ar aris
jgufis mier Seqmnili
|
TvalsaCinoebebis kavSiri SinaarsTan aris, magram
erTferovania, gamoiyeneba moZiebuli da jgufis mier Seqmnili
|
mravalferovani, Sinaarsis Sesatyvisi, akuratulad
Sesrulebuli
|
7.შემოქმედებითობა
|
mcire SemoqmedebiTi energiis danaxarji jgufis mxridan
|
Zogjer Cans jgufis originaluri azrebi da exmareba proeqtis
ukeT warmoCenaSi
|
Cans jgufis originaloba, siaxle da Taviseburi xedva, rac
proeqts sainteresos xdis
|
8.კავშირები საგნებთან
|
ar Cans jgufis kompetencia sagnebSi, gvxvdeba faqtebis
uzusto interpretireba
|
aris mosazrebebis kavSiri erT an or sagnidan miRebul
codnasTan
|
xdeba mTavari mosazrebebis dakavSireba sxvadasxva
sagnebidan miRebul codnasTan, rac miuTiTebs mravali mimarTulebiT jgufis
kompetenturobaze
|
9.დასკვნები
|
ar aris Camoyalibebuli daskvnebi
|
daskvnebi Camoyalibebulia kvlevis adekvaturad, magram ar
aris mkafio
|
daskvnebiSi aris siaxle, logikuri kavSiria kvlevasTan da
Camoyalibebulia mkafiod
|
10.პრეზენტაცია
|
efeqturad ar aris warmoCenili proeqtis arsi, uWirs azris
Camoyalibeb da pasuxebis gacema, ar aris miznobrivad gamoyenebuli
TvalsaCinoebebi
|
bundovnad Camoyalibebuli proeqtis arss, iyenebs
TvalsaCinoebebs, pasuxobs SekiTxvebis umetesobas
|
naTlad Camoyalibebuli proeqtis arsi, mkafio metyveleba,
auditoriaze gaTvlili, ZiriTadi ideebia gaSlili, iyenebs TvalsaCinoebebs da
pasuxobs yvela kiTxvas
|
3. argumentirebuli ესსე
niSani
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
Tezisi
|
ar aris Tezisi
|
Tezisi aris bundovani
|
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
|
Tezisi kargadaa Camoyalibebuli
|
Tezisis gamyareba argumentebiTa da magaliTebiT
|
ar aris argumentebi da magaliTebi
|
aris erTi an ori argumenti, magram isini ar amyareben
Teziss
|
aris argumentebi, romlebic amyareben Teziss, magram ar
aris moyvanili Sesabamisi magaliTebi
|
Tezisi gamoyenebulia argumentebiTa da magaliTebiT
|
sawinaaRmdego mosazrebis ganxilva
|
ar aris naxsenebi arcerTi sawinaaRmdego mosazreba
|
naxsenebia sawinaaRmdego mosazreba, magram ar aris axsnili
igi
|
ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi, magram ar
aris axsnili, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
|
amomwuravad ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi
da axsnilia, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
|
Temis organizeba
|
Tema ar aris organizebuli
|
Tema organizebulia, magram xandaxan cildeba sakiTxs;
xandaxan abzacebi ar aris gamoyofili
|
Temas aqvs erTmaneTisgan kargad gamijnuli Sesavali,
ZiriTadi nawili da daskvna; abzacebi rogroc wesi gamoyofilia
|
Tema kargad aris organizebuli: Sesavali aRZravs mkiTxvelis
interess, SesavalSi gadmocemulia Tezisi, aqvs ZiriTadi nawili, romelSic
abzacebi kargad aris gamoyofili; aqvs daskvna, romelSic Sejamebulia Temis
ZiriTad nawilSi ganxiluli argumentebi
|
enobrivi mxare
|
aris Zalian bevri gramatikuli Secdoma; winadadebebi xSirad
gaumarTavia
|
aris gramatikuli Secdomebi; winadadebebi zogjer ar aris
kargad gamarTuli
|
aris zogierTi gramatikuli Secdoma; punqtuacia ar aris
yvelasTvis daculi
|
Ar gvxvdeba gramatikuli Secdomebi; winadadebebi aris
kargad gamarTuli; TiTqmis ar aris punqtuaciuri Secdomebi; sityvebi kargad
aris SerCeuli; ar vxvdebiT bevr Jargonsa da xatovan gamonaTqva,s
|
4.პრეზენტაციის რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭება ნული
ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი
არის ათი ქულა.
მოსწავის
|
სახელი,
|
გვარი
|
||||||||
საინტერესო შესავალი
|
||||||||||
კვლევების\ნაშრომის წარმოჩენის
უნარი
|
||||||||||
შემოქმედებითი უნარი
|
||||||||||
პრობლემის გადაჭრის გზების
შეთავაზება
|
||||||||||
თემების გასაგებად წარმოდგენა
|
||||||||||
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
||||||||||
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
||||||||||
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
||||||||||
ინფორმაციის ფლობის უნარი
|
||||||||||
დროის ლიმიტის დაცვა
|
||||||||||
ჯამი
|
III. შემაჯამებელი
სამუშაო
1.Semajamebeli naSromis Sefasebis
cxrili
Sefaseba
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
1.saTauრi
|
Zalian zogadia
|
mkafiod ar pasuxobs Temas
|
konkretulia
|
konkretulia
|
2.Tezisi
|
ar aris Camoyalibebuli
|
aradamajerebelia
|
kargadaa Camoyalibebuli
|
kargadaa Camoyalibebuli
|
3.Sinaarsi
|
gaumarTavia
|
faqtebi da magaliTebi arasakmarisi radenobiTaa mocemuli
|
faqtebi da magaliTebi kargad ver amyareben TezisSi
Camoyalibebul ideas
|
faqtebi da magaliTebi kargad mayareben TezisSi
Camoyalibebul ideas
|
4.daskvna
|
ar aqvs daskvna
|
daskvna arasrulia, aris mxolod Txroba
|
daskvnaSi mxolod gameorebulia Tezisi
|
daskvnaSi Sejamebulia Tezisi
|
5.samecniero aparati**
|
ar aqvs
|
ar aqvs
|
gamarTulia
|
gamarTulia
|
6.enobrivi gamarTuloba
|
gaumarTavia
|
aris enobrivi Secdomebi
|
gamarTulia
|
gamarTulia
|
2.პრეზენტაციის რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭება ნული
ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი
არის ათი ქულა.
მოსწავის
|
სახელი,
|
გვარი
|
||||||||
საინტერესო შესავალი
|
||||||||||
კვლევების\ნაშრომის წარმოჩენის
უნარი
|
||||||||||
შემოქმედებითი უნარი
|
||||||||||
პრობლემის გადაჭრის გზების
შეთავაზება
|
||||||||||
თემების გასაგებად წარმოდგენა
|
||||||||||
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
||||||||||
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
||||||||||
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
||||||||||
ინფორმაციის ფლობის უნარი
|
||||||||||
დროის ლიმიტის დაცვა
|
||||||||||
ჯამი
|
3. argumentirebuli ესსე
niSani
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
Tezisi
|
ar
aris Tezisi
|
Tezisi
aris bundovani
|
Tezisi
kargadaa Camoyalibebuli
|
Tezisi
kargadaa Camoyalibebuli
|
Tezisis gamyareba argumentebiTa da magaliTebiT
|
ar aris argumentebi da magaliTebi
|
aris erTi an ori argumenti, magram isini ar amyareben
Teziss
|
aris argumentebi, romlebic amyareben Teziss, magram ar
aris moyvanili Sesabamisi magaliTebi
|
Tezisi gamoyenebulia argumentebiTa da magaliTebiT
|
sawinaaRmdego mosazrebis ganxilva
|
ar aris naxsenebi arcerTi sawinaaRmdego mosazreba
|
naxsenebia sawinaaRmdego mosazreba, magram ar aris axsnili
igi
|
ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi, magram ar
aris axsnili, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
|
amomwuravad ganxilulia sawinaaRmdego mosazrebis mizezebi
da axsnilia, Tu ratom aris sakuTari Sexeduleba swori
|
Temis organizeba
|
Tema ar aris organizebuli
|
Tema organizebulia, magram xandaxan cildeba sakiTxs;
xandaxan abzacebi ar aris gamoyofili
|
Temas aqvs erTmaneTisgan kargad gamijnuli Sesavali,
ZiriTadi nawili da daskvna; abzacebi rogroc wesi gamoyofilia
|
Tema kargad aris organizebuli: Sesavali aRZravs mkiTxvelis
interess, SesavalSi gadmocemulia Tezisi, aqvs ZiriTadi nawili, romelSic
abzacebi kargad aris gamoyofili; aqvs daskvna, romelSic Sejamebulia Temis
ZiriTad nawilSi ganxiluli argumentebi
|
enobrivi mxare
|
aris Zalian bevri gramatikuli Secdoma; winadadebebi xSirad
gaumarTavia
|
aris gramatikuli Secdomebi; winadadebebi zogjer ar aris
kargad gamarTuli
|
aris zogierTi gramatikuli Secdoma; punqtuacia ar aris
yvelasTvis daculi
|
Ar gvxvdeba gramatikuli Secdomebi; winadadebebi aris
kargad gamarTuli; TiTqmis ar aris punqtuaciuri Secdomebi; sityvebi kargad
aris SerCeuli; ar vxvdebiT bevr Jargonsa da xatovan gamonaTqva,s
|
4.რეფერატის შეფასების რუბრიკა
ამ
შემთხვევაში მე-3 და მე-5 კრიტერიუმები ფასდება 0-2 ქულით, ხოლო ყველა დანარჩენი 0
ან 1 ქულით. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავის
|
სახელი,
|
გვარი
|
|||
1.მიზანი\თეზისი
- კვლევის შედეგად გამოტქმული ძირითადი
იდეა
|
1
|
||||
2.რეფერატის
ორგანიზება
|
1
|
||||
3.შინაარსის
კორექტულობა, ფაქტობრივი საიმედოობა
|
2
|
||||
4.ენობრივი
გამართულობა
|
1
|
||||
5.კვლევა
|
2
|
||||
6.ილუსტრაციები\თვალსაჩინოები
|
1
|
||||
7.შეთავაზებულიმოსაზრების
არგუმენტებითა და მაგალითებით გამყარება
|
1
|
||||
8.დასკვნა
|
1
|
||||
ჯამი
|
10
|
5.პროექტის შეფასების განზოგადებული ცხრილი (რუბრიკა)
მაქსიმალური
ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე
გადაყვანა.
ელემენტარული
1
ქულა
|
მისაღები
2
ქულა
|
ოსტატური
3
ქულა
|
|
1.მიზანი
|
ar aris kargad gamokveTili, bundovania
|
xdeba erT mizanze fokusireba
|
kargad gamokveTili miznebi, kargad aRsaqmeli
|
2.ორგანიზება
|
sustad organizebuli, ar aris ideebs Soris logikuri jaWvi,
rac abnevs mkiTxvels\msmenels
|
gaazrebulia Tanmimdevruloba, organizebis niSnebiT, zogi
gadasvla ideebs Soris aris martii, zogi gaugebari
|
Kargad organizebuli formati, logikuri gadasvla erTi
ideidan meoreze, organizeba zrdis proeqtis efeqturobas
|
3.შინაარსის კორექტულობა
|
gvxvdeba
xSiri Seusabamo, mcdari informacia, Seyavs SecdomaSi mkiTxveli\msmeneli
|
ZiriTadad koreqtulia, zogierTi Seusabamo an mcdari
informaciiT
|
mTlianad koreqtulia, faqtebi zusti da mkafio
|
4.ენობრივიგამართულობა
|
enobrivad gaumarTavi, xSiri SecdomebiT
|
enobrivad gamarTuli, mcire SecdomebiT
|
enobrivad gamarTulia, daculia punqtuaciis niSnebi
|
5.კვლევა
|
kvleva araefeqturadaa dagegmili, gamoyenebuli wyaro ar
aris sando, analizi zedapirulia
|
kvleva dagegmilia, magram jgufis potenciali mTlianad ar
aris gamoyenebuli, SezRuduli raodenobis wyaroebia gamoyenebuli, analizi
misaRebia
|
kvleva swored aris dagegmili, gamoyenebulia araerTi wyaro
(avtoritetuli kvlevebi da mopovebuli masalebi savele kvlevidan) da analizi siRrmiseulia
|
6.თვალსაჩინოებები
|
TvalsaCinoebebi xSirad SinaarsTan Seusabamoa, an ar aris
jgufis mier Seqmnili
|
TvalsaCinoebebis kavSiri SinaarsTan aris, magram
erTferovania, gamoiyeneba moZiebuli da jgufis mier Seqmnili
|
mravalferovani, Sinaarsis Sesatyvisi, akuratulad
Sesrulebuli
|
7.შემოქმედებითობა
|
mcire SemoqmedebiTi energiis danaxarji jgufis mxridan
|
Zogjer Cans jgufis originaluri azrebi da exmareba proeqtis
ukeT warmoCenaSi
|
Cans jgufis originaloba, siaxle da Taviseburi xedva, rac
proeqts sainteresos xdis
|
8.კავშირები საგნებთან
|
ar Cans jgufis kompetencia sagnebSi, gvxvdeba faqtebis
uzusto interpretireba
|
aris mosazrebebis kavSiri erT an or sagnidan miRebul
codnasTan
|
xdeba mTavari mosazrebebis dakavSireba sxvadasxva
sagnebidan miRebul codnasTan, rac miuTiTebs mravali mimarTulebiT jgufis
kompetenturobaze
|
9.დასკვნები
|
ar aris Camoyalibebuli daskvnebi
|
daskvnebi Camoyalibebulia kvlevis adekvaturad, magram ar
aris mkafio
|
daskvnebiSi aris siaxle, logikuri kavSiria kvlevasTan da
Camoyalibebulia mkafiod
|
10.პრეზენტაცია
|
efeqturad ar aris warmoCenili proeqtis arsi, uWirs azris
Camoyalibeb da pasuxebis gacema, ar aris miznobrivad gamoyenebuli
TvalsaCinoebebi
|
bundovnad Camoyalibebuli proeqtis arss, iyenebs
TvalsaCinoebebs, pasuxobs SekiTxvebis umetesobas
|
naTlad Camoyalibebuli proeqtis arsi, mkafio metyveleba,
auditoriaze gaTvlili, ZiriTadi ideebia gaSlili, iyenebs TvalsaCinoebebs da
pasuxobs yvela kiTxvas
|
კათედრის ხელმძღვანელის პორტფოლიოში
მოთავსებულია:
1.მასწავლებლის სტანდარტი;
2.კათედრის სამოქმედო გეგმა;
3.კათედრის დებულება;
4.შეფასების კომპონენტები შესატყვისი რუბრიკებით;
5.კათედრაში შემავალი საგნების მასწავლებელთა ინდივიდუალური სმოქმედი გეგმები -სილაბუსები;
6.დაგეგმილი ღონისძიებების (ღია გაკვეთილი, პროექტის პრეზენტაცია, სხვა) გრაფიკი ;
7.ინფორმაცია კათედრის წევრ მასწავლებელთა მიერ ორგანიზებული და განხორციელებული ღონისძიებების შესახებ.
8.კათედრის მუშაობის ამსახველი ყველა სახის მასალა (ფოტო, ვიდეო);
9.კათედრის შეხვედრის ამსახველი ოქმი.
ქ. რუსთავის №12 საჯარო
სკოლა
2014-2015 სასწავლო წლის I სემესტრი
შემაჯამებელი დავალებების
განრიგი
ესთეტიკის კათედრა
პედაგოგი
|
შემაჯამებელი
№
კლასი
|
I
|
II
|
ელიზა ბაგალიშვილი
|
V
(ქ)
|
10.11
|
15.12
|
V
(რ)
|
13.11
|
18.12
|
|
VI (ქ)
|
13.11
|
18.12
|
|
VI (რ)
|
13.11
|
18.12
|
|
X
გ
|
25.11
|
||
X
ბ
|
28.11
|
||
XI (ქ)
|
27.11
|
||
XII (ქ)
|
28.11
|
||
ნანა მენთეშაშვილი
|
V
(ქ)
|
29,10
|
3,12
|
V
(რ)
|
21,10
|
25,11
|
|
VI (ქ)
|
27,10
|
1,11
|
|
VI (რ)
|
29,10
|
26,11
|
|
VII
(ქ)
|
21,10
|
2,12
|
|
VII
(რ)
|
21,10
|
3,12
|
|
VII
I(ქ)
|
24,10
|
28,11
|
|
VII
I(რ)
|
24,10
|
28,11
|
|
IX (ქ)
|
23,10
|
27,11
|
|
IX (რ)
|
24,10
|
28,11
|
|
ემა ზურაბაშვილი
|
V (რ)
|
10.11
|
16.12
|
VI (რ)
|
24.11
|
18.12
|
|
VII
(რ)
|
12.11
|
19.12
|
|
VII
I(რ)
|
13.11
|
16.12
|
|
IX
გ(რ)
|
14.11
|
19.12
|
|
V
I(ქ)
|
3,11
|
19,12
|
|
VII
(ქ)
|
3,11
|
15,12
|
|
VIII (ქ)
|
13,11
|
11,12
|
|
IX (ქ)
|
13,11
|
11,12
|
კათედრის ხელმძღვანელი:
____________ /ელიზა ბაგალიშვილი/
ქ. რუსთავის №12 საჯარო
სკოლა
გაკვეთილებზე ურთიერთ
დასწრების განრიგი
2012-2013 სასწავლო წლის I სემესტრი
ესთეტიკის კათედრა
კვირის დღეები
პედაგოგი
|
ორშაბათი
|
სამშაბათი
|
ოთხშაბათი
|
ხუთშაბათი
|
პარასკევი
|
კათედრის ხელმძღვანელი:
____________ /ელიზა ბაგალიშვილი/
ქალაქ
რუსთავის მე–12 საჯარო სკოლის
ესთეტიკური
აღზრდის კათედრის სხდომის
ოქმები
ქალაქ რუსთავის მე-1 2 საჯარო
სკოლის
ესთეტიკური აღზრდის კათედრის სხდომის
ო ქ მ ი № 1
თარიღი:5.09.2014
სხდომას ესწრებოდა კათედრის 6 წევრი
კათედრის თავჯდომარე: ელიზა ბაგალიშვილი
მდივანი: ნათია
რაზმაზიშვილი
კათედრის წევრები:
1.
ნანა
მენთეშაშვილი
2.
ემა
ზურაბაშვილი
3.
ჟანა
ჩერეპენიკოვა
4.
დავით
ცინცარაშვილი
დღის წესრიგი:
1.
კათედრის
გამგის და მდივნის არჩევა.
2.
წლიური
გეგმის შემუშავება
3.
შეფასების კომპონენტებისა და მათი სახეების
დადგენა;
4.
სასწავლო პროცესის დროს გამოსაყენებელი
სასარგებლო რესურსების შერჩევა;
/მომხს.ელიზა
ბაგალიშვილი/
სიტყვით
გამოვიდნენ:
დღის წესრიგის საკითხებთან დაკავშირებით კათედრის
წევრები:მენთეშაშვილი, რაზმაზიშვილი, ზურაბაშვილი, ცინცარაშვილი, ჩერეპენიკოვა,
მათ მადლობა მოუხადეს კათედრის გამგეს გაწეული მუშაობისათვის და სურვილი გამოთქვეს ახალ სასწავლო წელსაც მას
ეხელმძღვანელა კათედრისთვის. კათედრის წევრების მიერ დასახულ იქნა სამუშაო გეგმა,
დადგინდა შეფასების კომპონენტები , შეირჩა
სასწავლო პროცესის დროს გამოსაყენებელი სასარგებლო რესურსები.
კათედრამ
დაადგინა:
1,კათედრის გამგედ ერთხმად არჩეული იქნა ელიზა ბაგალიშვილი და მდივნად
ნათია რაზმაზიშვილი.
2.დამტკიცდეს 2014–2015 სასწავლო წლის ესთეტიკური აღზრდის
კათედრის სამუშაო გეგმა.
კათედრის
თავმჯდომარე: /ე. ბაგალიშვილი/
მდივანი:
/ნ.რაზმაზიშვილი/
Комментариев нет:
Отправить комментарий